اخبار داغ

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان:

14پروژه گردشگری نیمه‌تمام شهرستان باشت در حال ساخت است

14پروژه گردشگری نیمه‌تمام شهرستان باشت در حال ساخت است
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد از پروژه های گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرستان باشت بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد، از پروژه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرستان باشت دیدن کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد، از پروژه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرستان باشت دیدن کرد.,

مجید صفائی در این بازدید با بیان اینکه شهرستان باشت در محور گردشگری جنوب کشور قرار دارد گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان باشت ضروری است.

,

وی با بیان اینکه هم اکنون 14پروژه گردشگری و سرمایه گذاری در شهرستان باشت در حال اجرا است،اظهار کرد: از این تعداد 6طرح بومگردی،4 طرح مجتمع خدمات رفاهی و تفریحی،2طرح اردوگاه گردشگری و 2طرح دیگر اردوگاه زیارتی و سیاحتی است.

,

صفائی با بیان اینکه به دنبال جذب تسهیلات ارزان قیمت برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد هستیم، تصریح کرد: در سال جاری بالغ بر 12میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در حوزه گردشگری شهرستان باشت پرداخت شده است.

,

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد نیز از پرداخت 1میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی صنایع دستی در شهرستان باشت خبرداد و گفت: این تسهیلات از محل اعتبارات اشتغالزایی روستایی پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه