اخبار داغ

همزمان با شب یلدا صورت گرفت؛

افزایش مراکز توزیع گوشت تعاونی در زاهدان/ مشکلی در تامین گوشت وجود ندارد

افزایش مراکز توزیع گوشت تعاونی در زاهدان/ مشکلی در تامین گوشت وجود ندارد
نماینده استاندار سیستان و بلوچستان در ستاد تنظیم بازار گوشت کشور از افزایش مراکز عرضه گوشت به قیمت تعاونی به منظور سهولت دسترسی شهروندان زاهدانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مبین علی میر در گفت وگو با عصرهامون گفت: از روزهای قبل، گوشت گوسفند به قیمت هر کیلو ۷۷ هزار تومان به صورت لاشه و نیمه لاشه و گوشت گوساله پرواری سیستان به قیمت هر کیلو ٥٩ هزار و پانصد تومان در محل فروشگاه شرکت تعاونی مصرف کارکنان استانداری سیستان و بلوچستان واقع در خیابان جهاد جنب فرمانداری زاهدان توزیع می شد.
 
وی افزود: فروشگاه اتکا نیز از امروز شنبه مورخ٣٠ آذر و شعبه دیگر توزیع گوشت گرم در زاهدان از فردا یکشنبه اول دی ماه در بلوار جمهوری جنب اداره گاز آماده خدمت رسانی به مردم می‌باشد و مشکلی در تامین گوشت وجود ندارد.
 
نماینده استاندار سیستان و بلوچستان در ستاد تنظیم بازار گوشت خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند با مراجعه به محل های تعیین شده، گوشت مورد نیاز خانوارخود را تهیه کنند.
 
 میر بیان کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز چنانچه ستاد تنظیم بازار شهرستان مکان مشخصی را برای توزیع گوشت معین کنند، مردم می‌توانند گوشت مورد نیاز خود را با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهیه کنند.
 
وی با اشاره به اینکه آماده عرضه گوشت گوساله پرواری استان به سراسر کشور هستیم، از دستگاه های مسئول و فروشگاهای معتبر درخواست کرد که در این مورد هماهنگی های لازم را با مسئولین مربوطه داشته باشند.
 
وی ادامه داد: علاوه بر مکان های قبلی، شش مرکز توزیع گوشت دیگر نیز در مرکز و اطراف شهر زاهدان مشخص شده که به نام های سوپرگوشت احمد، خیابان دانشگاه روبروی دادستانی، سوپرگوشت بابارضا، تقاطع خیابان امیرالمومنین(ع) و سعدی جنب حسینیه سیستانیها، سوپرگوشت مسعود، خیابان بهشتی نبش بهشتی ۲۶ ، سوپرگوشت اسحاق، حدفاصل مصلی و خیابان آزادی روبروی بانک صادرات، سوپرگوشت سجادی، مولوی حسین بر نرسیده به رزمجومقدم و سوپرگوشت حلاج، آخر خیابان امام خمینی تقاطع جام جم می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

شایان ذکر است این پایگاه خبری پیشتر نیز در گزارشی به مشکل کمبود و یا عرضه با قیمت بالای گوشت در نقاط مختلف استان اشاره کرده بود که پس از آن مشکل عرصه توزیع گوشت برطرف شد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه