اخبار داغ

درپی بحران آبگرفتگی در اهواز؛

موافقت رهبر انقلاب با اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای فاضلاب اهواز

موافقت رهبر انقلاب با اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای فاضلاب اهواز
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از موافقت رهبر انقلاب با اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای ساماندهی وضعیت آب و فاضلاب اهواز خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در حاشیه سفر خود به منظور بازدید از مناطق آبگرفته اهواز، با اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب و  دولت نسبت به وضعیت خوزستان گفت: پیرو نامه‌ وزیر کشور به رهبر معظم انقلاب، ایشان با اختصاص ۴۰ هزار میلیارد ریال برای ساماندهی وضعیت آب و فاضلاب اهواز موافقت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب , رهیاب ,
وی افزود: در بارندگی روز دوشنبه هفته گذشته در سه ساعت حدود ۸۸ میلیمتر باران در اهواز بارید، این در حالی است که بارندگی اهواز در طول سال زراعی در حدود ۱۵۰ میلیمتر است و این ۸۸ میلیمتر تنها در سه ساعت  اتفاق افتاد.
,

عملیات اجرایی برای ساماندهی امور زیربنایی فاضلاب اهواز آغاز می شود
,
, عملیات اجرایی برای ساماندهی امور زیربنایی فاضلاب اهواز آغاز می شود,

مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با تاکید بر دستور مقام معظم رهبری و رییس جمهوری در زمینه رفع ریشه‌ای مشکلات شبکه فاضلاب اهواز از بازدیدهای تخصصی صورت گرفته توسط گروه‌های کارشناسی این معاونت خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی برای ساماندهی امور زیربنایی به سرعت آغاز خواهد شد.
,
,

بنا بر این گزارش؛  روز دوشنبه ۲۵ آذرماه، بارش شدید باران در اهواز موجب آبگرفتگی اغلب معابر شد و در برخی مناطق آب تلاقی شده با فاضلاب وارد منازل مسکونی شهروندان شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه