اخبار داغ

گزارش دانا از نتیجه یک قول و قرار برجامی؛

وعده خرید بوئینگ و ایرباس به اجاره هواپیمای برزیلی ختم شد

وعده خرید بوئینگ و ایرباس به اجاره هواپیمای برزیلی ختم شد
«فرزانه شرفبافی»، مدیرعامل کیش ایر با اشاره به این‌که به دنبال توسعه ظرفیت ناوگان کیش‌ایر از طریق اجاره هواپیما هستیم، گفت: «کارهای نهایی این برنامه در حال انجام است و از یک کشور آسیایی سه فروند هواپیمای امبرائر برزیلی با کرو پروازی خارجی را اجاره خواهیم کرد.»
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از مواردی که در دولت روحانی وعده‌ داده شده بود، ورود هواپیمای نو به ناوگان هوایی کشورمان بود. روزنامه های اصلاح طلب با تبلیغات فراوان همواره از حل مشکلات تجاری ذیل برجام با غرب خبر می دادند و قراردادهای خرید هواپیما از دو شرکت ایرباس و بوئینگ را فصل تازه ای از ایجاد ارتباط با کشورهای غربی قلمداد می کردند اما این قراردادها مانند برجام به نقطه نتیجه بخشی نرسید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,
عدم پایبندی دو شرکت هواپیمایی ایرباس و بوئینگ به تعهداتشان یادآور تیترهای کنایه دار روزنامه های اصلاح طلب و بخصوص یک عکس جالب توجه است که در همان زمان انتشار هم جنجال زیادی به پا کرد. عکسی که خبرنگاران اصلاح طلبان با یک هواپیما گرفتند.
,
, ,
 
,
 
,
, ,
این موضوع سبب شد برخی از رسانه‌ها و همچنین افکارعمومی به این حرکات هیجان زده انتقاد کنند. حتی مطرح شد که این تصویر یادآور تصویر ورود اولین اتومبیل به کشورمان است که عده ای با آن عکس یادگاری گرفتند.
, این موضوع سبب شد برخی از رسانه‌ها و همچنین افکارعمومی به این حرکات هیجان زده انتقاد کنند. حتی مطرح شد که این تصویر یادآور تصویر ورود اولین اتومبیل به کشورمان است که عده ای با آن عکس یادگاری گرفتند., این موضوع سبب شد برخی از رسانه‌ها و همچنین افکارعمومی به این حرکات هیجان زده انتقاد کنند. حتی مطرح شد که این تصویر یادآور تصویر ورود اولین اتومبیل به کشورمان است که عده ای با آن عکس یادگاری گرفتند.,
 
,
, , , ,
 
,
هر چند که عکس یادگاری با اولین اتومبیل توجیه پذیر است اما کشوری که روزانه پرنده آهنین بسیاری از فراز آسمان آن حرکت می کنند و سالهاست که هواپیما را به خود دیده و کودکان دیروزش آرزوی خلبان شدن داشتند، دیگر عکس یادگاری گرفتن با یک هواپیمای  نو چه مفهومی دارد.
,
 
,
اما رفته رفته همه این رویاهای سیاسی از بین رفت و خود رسانه های اصلاح طلب اذعان کردند که قراردادهای تجاری با کشورهای غربی سرابی بیش نبوده است. در همین جهت اخباری در رسانه ها منتشر می شود که این ذوق زدگی های اصلاح طلبان و خبرپراکنی‌های بی منطق و بی اساسی که تنها وجه تبلیغاتی داشته است را به خوبی نشان می دهد. 
, اما رفته رفته همه این رویاهای سیاسی از بین رفت و خود رسانه های اصلاح طلب اذعان کردند که قراردادهای تجاری با کشورهای غربی سرابی بیش نبوده است. در همین جهت اخباری در رسانه ها منتشر می شود که این ذوق زدگی های اصلاح طلبان و خبرپراکنی‌های بی منطق و بی اساسی که تنها وجه تبلیغاتی داشته است را به خوبی نشان می دهد. , اما رفته رفته همه این رویاهای سیاسی از بین رفت و خود رسانه های اصلاح طلب اذعان کردند که قراردادهای تجاری با کشورهای غربی سرابی بیش نبوده است. در همین جهت اخباری در رسانه ها منتشر می شود که این ذوق زدگی های اصلاح طلبان و خبرپراکنی‌های بی منطق و بی اساسی که تنها وجه تبلیغاتی داشته است را به خوبی نشان می دهد. ,
 
,
, ,
 
,
در همین راستا، «فرزانه شرفبافی»، مدیرعامل کیش ایر با اشاره به این‌که به دنبال توسعه ظرفیت ناوگان کیش‌ایر از طریق اجاره هواپیما هستیم، گفت: «کارهای نهایی این برنامه در حال انجام است و از یک کشور آسیایی سه فروند هواپیمای امبرائر برزیلی با کرو پروازی خارجی را اجاره خواهیم کرد.»
, «فرزانه شرفبافی»، مدیرعامل کیش ایر با اشاره به این‌که به دنبال توسعه ظرفیت ناوگان کیش‌ایر از طریق اجاره هواپیما هستیم، گفت: «کارهای نهایی این برنامه در حال انجام است و از یک کشور آسیایی سه فروند هواپیمای امبرائر برزیلی با کرو پروازی خارجی را اجاره خواهیم کرد.», «فرزانه شرفبافی»، مدیرعامل کیش ایر با اشاره به این‌که به دنبال توسعه ظرفیت ناوگان کیش‌ایر از طریق اجاره هواپیما هستیم، گفت: «کارهای نهایی این برنامه در حال انجام است و از یک کشور آسیایی سه فروند هواپیمای امبرائر برزیلی با کرو پروازی خارجی را اجاره خواهیم کرد.»,
 
,
, ,
 
,
فرزانه شرفبافی در دوران وزارت «عباس آخوندی» بر وزارتخانه راه و شهرسازی که وعده های رنگین خرید هواپیما از کشورهای  غربی و آمریکایی می داد به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کرد. 
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه