اخبار داغ

جریمه 5 میلیاردی متخلفین؛

4 واحد صنفی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

4 واحد صنفی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از نصب پلاکارد تخلف برای 4 واحد صنفی متخلف در سه شهر استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، گفت؛ 4 واحد صنفی متخلف از صنوف میوه فروشی، نانوایی، خوار و بار فروشی و ...در شهر یاسوج، گچساران و دهدشت با نصب پلاکارد تخلف به مردم معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
صالحی افزود:  از زمان افزایش قیمت بنزین و تشدید نظارت بر بازار، ۴۰۱ مورد بازرسی  در سطح استان انجام شد که با بررسی پرونده  تخلفات ارسالی به تعزیرات صدور حکم انجام و برخی اجرایی شده است.
,
 
,
وی با اشاره به برخوردهای تعزیرات با صنوف گفت: چند روز گذشته دو واحد صنفی متخلف به علت تکرار تخلف گرانفروشی و کم فروشی با نصب پلاکارد به مردم معرفی شدند.
,
 
,
صالحی واحدهای متخلف را از صنف میوه فروشی و خواربار فروشی اعلام کرد و افزود:  این واحدها علاوه بر نصب پلاکارد تخلف به جریمه نقدی محکوم شدند درخواست ما  از مردم این است که تخلفات صنوف را با سامانه ۱۲۴ صنعت و معدن و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.
,
 
,
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد همچنین به قاچاق کالا توسط  یک دستگاه خودروی قاچاق النترا با پلاک جعلی  خبر داد و گفت: حسب گزارش نیروی انتظامی این خودرو  توقیف شده بود و  پس از طی مراحل قانونی پرونده محکوم علیه علاوه بر ضبط خودرو به نفع دولت محکوم به پرداخت 4 میلیارد و 740 میلیون و 566 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت شد که پرونده پس از قطعی شدن رای جهت مراحل قانونی به اجرای احکام تعزیرات ارسال شد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه