اخبار داغ

افتتاح فروشگاه‌های رسمی هوآوی در تهران و آبادان

افتتاح فروشگاه‌های رسمی هوآوی در تهران و آبادان
هوآوی از ۳ فروشگاه جدید و رسمی خود در تهران و آبادان رونمایی کرد. این در حالی است که حدود چهل روز پیش فروشگاه رسمی هوآوی در بازار موبایل ایران افتتاح شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شرکت هوآوی در آخرین هفته آذرماه 2 فروشگاه رسمی در تهران و ۱ فروشگاه رسمی در آبادان را افتتاح کرد. فروشگاه‌های تهران در بازار موبایل ایران و پاساژ پایتخت تهران واقع شده‌اند و فروشگاه آبادان نیز در مجتمع تجاری الماس اروند افتتاح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امروزه فروشگاه‌‌ها فقط محلی برای خرید نیستند و برندها با فعال کردن فروشگاه‌های اختصاصی، ارتباط‌شان را با کاربران و علاقه‌مندان خود تقویت می‌کنند. بررسی محصولاتی که براساس فناوری‌های روز دنیا عرضه شده‌اند، پیش از خرید، یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی است. به همین دلیل تولیدکنندگان مطرح گوشی‌های هوشمند سعی می‌کنند این امکان و تجربه‌ دست اول را برای کاربران در فروشگاه‌های خود فراهم کنند.

,

هوآوی نیز به عنوان یکی از برندهای فعال در ایران، فروشگاه‌های رسمی خود را یکی پس از دیگری بازگشایی می‌کند. تفاوت ویژه هوآوی با برندهای دیگر حتی با برند زیر شاخه خود در این است که سرمایه‌گذاری وسیعی در بازارهای موبایلی و غیرموبایلی انجام داده تا کاربران و علاقه‌مندانش بتوانند به راحتی از محصولات و سرویس‌های ارائه شده در این فروشگاه‌ها استفاده کنند. 

,

فروش محصولات و فروش‌های ویژه، خدمات پس از فروش، ارایه خدمات نرم افزاری هوآوی، انتقال اطلاعات جامع و کامل محصولات از طریق فروشنده‌های آموزش دیده به مشتری‌ها از جمله سرویس‌های ارائه شده در این فروشگاه‌ها است.

,

هوآوی در حال حاضر 2 گوشی هوشمند HUAWEI Y9s، HUAWEI Y9 Prime، ساعت HUAWEI Watch GT2 و محصولات دیگری را به سبد محصولات خود در ایران اضافه کرده است که کار با آنها در فروشگاه‌های اختصاصی‌ می‌تواند تجربه خوبی برای علاقه‌مندان به این برند باشد.

,

فروشگاه‌های رسمی هوآوی در تهران در طبقه‌های هم‌کف و اول بازار موبایل ایران و طبقه همکف پاساژ پایتخت که از مراکز اصلی فروش گوشی‌های هوشمند در تهران محسوب می‌شوند، مشغول به کار هستند. همچنین فروشگاه‌ هوآوی در طبقه دوم مجتمع تجاری الماس الوند آبادان نیز فعالیت خود را آغاز کرده ‌است. هوآوی به زودی فروشگاه‌های دیگری را در تهران و سایر شهرها افتتاح خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه