اخبار داغ

نماینده تبریز در مجلس:

مجلس ناکارآمد، محصول وابستگی به جریان قدرت و ثروت است/ شفاف‌سازی هزینه‌ها در انتخابات پیش‌رو

مجلس ناکارآمد، محصول وابستگی به جریان قدرت و ثروت است/ شفاف‌سازی هزینه‌ها در انتخابات پیش‌رو
سعیدی گفت: وقتی معادلات با پول به هم می‌ریزد و نمایندگان محصول جریان ثروت و قدرت شوند، مجلس نیز ناکارآمد خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز،آذرشهر واسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آناج، با اشاره به موافق نمایندگان مجلس با دوفوریت طرح «شفافیت هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی» اظهار داشت: این طرح در راستای شفافیت‌سازی برای هزینه کرد انتخابات نمایندگان مجلس  مطرح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: یکی از نگرانی‌های مردم، وابستگی و استفاده کاندیداها از جریان قدرت و ثروت است، موضوعی که همواره مورد تاکید رهبر انقلاب نیز قرار دارد. وقتی معادلات با پول به هم می‌ریزد و نمایندگان محصول جریان ثروت و قدرت شوند، مجلس نیز ناکارآمد خواهد بود.

,

سعیدی افزود: ناکارآمدی مجلس باعث خواهد شد، تصمیمات کلان در فضای سیاسی و پنهان گرفته شود که نه تنها به سود کشور نخواهد شد بلکه  اقتصاد و سیاست را در کشور  دچار مشکلاتی می‌کند.

,

نماینده مردم تبریز تصریح کرد: امروز دوفوریتی بودن این طرح رای آورد و امیدوارم جزئیات آن نیز مورد موافقت نمایندگان قرار گیرد چراکه در آستانه انتخابات،هزینه ها باید شفاف‌سازی شود تا مردم بدانند کاندیداها از چه طریقی هزینه خود را تامین می‌کنند.

,

وی ادامه داد: دستگله‌های نظارتی نیز با دست باز می‌توانند عمل کرده و با عواملی که قصد نفوذ در انتخابات را دارند برخورد کنند. بخشی از این طرح به دولت و بخشی دیگر متوجه شورای نگهبان است هرکدام در حیطه وظایفی خود می‌توانند ورود کنند.

,

عضو کمیسیون تلفیق بودجه عنوان کرد: هدف از دوفوریتی اعلام کردن این طرح آماده‌سازی آن برای انتخابات پیش‌رو است، چراکه اگر طرفی با قید دوفوریت اعلام وصول شود 24 ساعت بعد باید در صحن علنی مجلس مطرح شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه