اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت مازندران عنوان کرد

شناسایی 3600 واحد متخلف در طرح تشدید بازرسی از بازار مازندران

شناسایی 3600 واحد متخلف در طرح تشدید بازرسی از بازار مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از زمان اجرای طرح تشدید روزانه بازرسی در استان تا 30 آذرماه، 3 هزار و 620 پرونده تخلف تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: از زمان اجرای طرح تشدید روزانه بازرسی در مازندران تا 30 آذرماه، تعداد 3 هزار و 620 پرونده تخلف تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: در پی افزایش قیمت بنزین و جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، این سازمان با بسیج کلیه امکانات مبادرت به اجرای طرح تشدید بازرسی از تاریخ 25 آبان ماه کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه تا تاریخ 30 آذر ماه و در بازه زمانی 36 روزه بازرسان این سازمان از 37 هزا رو 132  واحد تولیدی، عمده فروشی و خرده فروشی بازرسی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: در مجموع این بازرسی‌ها، بیش از 3 هزار و 600 واحد متخلف شناسایی و برای آن‌ها پرونده تخلف تشکیل شده است.

قوانلو با اشاره به اینکه کلیه پرونده‌ها جهت صدور رأی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است، تصریح کرد: ارزش پرونده‌های تشکیل شده 30 میلیارد و 656 میلیون و 813 هزار و 270 ریال بوده است.

وی اعلام کرد: در مقایسه بازه اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار شاهد افزایش 138 درصدی تعداد بازرسی‌ها و 191 درصدی تشکیل پرونده تخلف و 78 درصدی ارزش ریالی تخلفات کشف شده بوده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان یادآور شد: در طی این مدت، شاهد رشد 316 درصد گزارشات مردمی بوده‌ایم که در همین فرصت از کلیه شهروندان عزیز استان خواهشمندیم درصورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، تقلب، احتکار، عدم صدور فاکتور موارد را به تلفن 124 اعلام کنند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه