اخبار داغ

مدیرکل طرح‌های اشتغال محور بنیاد برکت خراسان رضوی:

درگز با معرفی 382 طرح به بانک‌ها، در ردیف سوم جذب اعتبارات قرار دارد

درگز با معرفی 382 طرح به بانک‌ها، در ردیف سوم جذب اعتبارات قرار دارد
مدیرکل طرح‌های اشتغال محور بنیاد برکت خراسان رضوی گفت: درگز دارای رسته‌های شغلی متنوعی بوده و با معرفی 382 طرح به بانک‌ها، ضمن پیشی گرفتن از بقیه شهرها، ردیف سوم جذب اعتبارات را به خود اختصاص داده.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ظهر امروز دکتر مرد علی مدیرکل طرح‌های اشتغال محور بنیاد برکت استان خراسان رضوی در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی درگز که در فرمانداری این شهرستان تشکیل شده بود به تشریح وضعیت طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت پرداخت و اظهار کرد: بنیاد برکت در حال حاضر در سطح 27 استان، 198 شهرستان و 5860 روستای کشور حضور و فعالیت مستمر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با ابراز رضایت از نحوه پیشرفت امورات واگذار شده به این بنیاد گفت: 2554 طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت خراسان رضوی در سطح 11 شهرستان در حال اجرا است؛ این در حالی است که تعهد ما فقط 1700 طرح بوده و 854 طرح الباقی به‌صورت مازاد بر تعهد در حال پیگیری است.

,

مدیرکل طرح‌های اشتغال محور بنیاد برکت خراسان رضوی تبیین کرد: تاکنون مبلغ 81 میلیارد ریال به طرح‌های مذکور اختصاص داده‌شده و 280 میلیارد ریال دیگر نیز در حال انجام است.

,

مردعلی عنوان کرد: درگز دارای رسته‌های شغلی متنوعی است، همین امر هم سبب شده این شهرستان با معرفی 382 طرح به بانک‌ها از بقیه شهرها پیشی گرفته و در زمینه جذب اعتبارات، ردیف سوم را به خود اختصاص دهد.

,

در ادامه این جلسه، علی فراهی سرپرست فرمانداری درگز ضمن قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران بنیاد برکت در جهت فراهم آوردن تسهیلات بسیار خوب اشتغال‌زایی برای مردم درگز گفت: باید تلاش کنیم تا در کنار این اقدامات خوب، توان و ظرفیت سرمایه‌گذاران را هم برای آبادانی هر چه بیشتر شهر پای‌کار بیاوریم.

,

حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی در پایان این جلسه عنوان کرد: بنیاد برکت به عنوان معین اقتصادی شهرستان باعث شکل‌گیری حرکات خوبی شده و تاکنون بیش از 30 درصد اهداف طرح اشتغال را محقق کرده است؛ اگر تعاون و همکاری در بین افراد جامعه بر اساس تقوا باشد قطعاً همگان از برکات بی‌نظیر آن بهره‌مند خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه