اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

دشمن در حماسه 9 دی متوجه جایگاه حضور مردم شد

دشمن در حماسه 9 دی متوجه جایگاه حضور مردم شد
فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه حماسه 9 دی به دشمن فهماند که تمام مسائل داخل کشور متعلق به ایرانیان است و جایگاه حضور مردم را متوجه شد، گفت: حماسه 9 دی برای اتحاد و حضور مردم در سطح جامعه برای ورود به بحث 22 بهمن و انتخابات ایجاد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل‌آباد پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی گرامیداشت حماسه 9 دی، بابیان اینکه 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است، اظهار داشت: 10 سال از حماسه 9 دی در کشور می‌گذرد و همه به اهمیت و جایگاه و نقش این حماسه در نظام مقدس اسلامی آشنا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به پیام‌های حماسه 9 دی، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پیام حماسه 9 دی در کشور این بود که طرفداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محکم‌تر، پرقدرت‌تر و مقاوم‌تر با رویکرد ایستادگی به نظام و اسلام و آرمان‌های حضرت امام (ره) و تجدید میثاق با ولایت و ولایت‌فقیه و آرمان‌های شهدا تجدید میثاق دوباره کردند.

,

فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه دشمن به این بود که در بخش‌های فوق، یک سستی و رخوت و کندی و بی‌انگیزگی تزریق کند که به آن نرسید، تصریح کرد: به لحاظ جایگاه بین‌المللی حماسه نه دی، این جریان و حماسه 9 دی یک تأثیر ماندگاری گذاشت چون نظام سلطه و همچنین نظام سلطه کهنه و قدیمی برنامه‌ریزی‌هایی را برای تصمیم‌گیری در داخل کشور انجام داده بودند که نقش بر آب شد.

,

وی با تأکید بر اینکه حماسه 9 دی به دشمن فهماند که تمام مسائل داخل کشور متعلق به ایرانیان است و جایگاه حضور مردم را متوجه شد، اذعان کرد: حماسه 9 دی در داخل نیز بر اتحاد، همدلی، هم‌افزایی و وفاق و انسجام ملی افزود.

,

قاسم پور با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران سلایق مختلف سیاسی و دینی در چارچوب نظام و قانون حضور دارد، عنوان کرد: حماسه نه دی بر اقتدار، عظمت و امنیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی افزود.

,

وی بابیان اینکه دشمن چون در 13 آبان نتوانست به اهداف خود برسد در اتفاقات اخیر سعی کرد از اعتراضات مدنی سوءاستفاده کند و این اعتراضات را به اغتشاشات تبدیل کند، تشریح کرد: حماسه 9 دی برای اتحاد و حضور مردم در سطح جامعه برای ورود به بحث 22 بهمن و انتخابات ایجاد می‌کند.

,

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه حماسه 9 دی و دیگر حماسه‌ها متعلق به مردم ایران جدای از تعلقات دینی و سیاسی است، بیان کرد: حضور مردم در 9 دی، 22 بهمن و انتخابات دوم اسفندماه بار دیگر همدلی و همراهی خود را نشان خواهند داد و عزت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان خواهند کشید و یأس و ناامیدی را به اردوگاه دشمن تزریق خواهند کرد.

,

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: آنچه عده و عُده دولت و نظام در شهرستان خلیل‌آباد است باید در برگزاری حماسه 9 دی پای‌کار باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه