اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان البرز مطرح کرد؛

اعتراض کسبه به پیاده‌راه‌سازی خیابان اصلی گوهردشت

اعتراض کسبه به پیاده‌راه‌سازی خیابان اصلی گوهردشت
بهروز حصاری گفت: با توجه به بازار کسبه در پایان سال تصمیم گرفته شد که طرح پیاده راه سازی خیابان اصلی گوهردشت توسط شهرداری به بعد از تعطیلات نوروز موکول شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتاق اصناف استان البرز درباره آخرین وضعیت پیاده‌راه کردن خیابان اصلی گوهردشت، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: پیش از این بنا بود این خیابان سنگ فرش شود تا خودرو از آن تردد نکند اما مغازه داران به این موضوع معترض بودند چرا که زیرساخت‌های آن اعم از پارکینگ و ... آماده نیست و موجب ضرر و زیان به مغازه داران خواهد شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
بهروز حصاری افزود: اگر این خیابان سنگ فرش شود بار ترافیکی به خیابان مجاور منتقل می شود در نتیجه اگر کسی قصد خرید داشته باشد باید در خیابان های فرعی گوهردشت خودرو خود را پارک کند که جای پارک هم وجود ندارد، حرف کسبه این است که وقتی زیرساخت فراهم نیست چرا باید خیابان اصلی سنگ فرش شود؟ 
,
 
,
وی به برگزاری جلسه ای در دفتر دادستان کرج با حضور شهردار و فرمانده نیروی انتظامی کرج، آبفا، اداره برق و اتحادیه های اصناف اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به بازار کسبه در پایان سال تصمیم گرفته شد که طرح پیاده راه سازی توسط شهرداری به بعد از تعطیلات نوروز موکول شود. 
,
 
,
رئیس اتاق اصناف استان البرز در خاتمه تصریح کرد: شهرداری کرج به انجام طرح مذکور مبنی بر سنگ فرش کردن فلکه اول گوهردشت به سمت بالا اصرار دارد اما پس از نوروز 99 جلسه ای تشکیل و برای نحوه اجرای طرح تصمیم گیری خواهد شد.  
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه