اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی:

طول شبکه توزیع برق خراسان رضوی بالغ بر 42 هزار کیلومتر است

طول شبکه توزیع برق خراسان رضوی بالغ بر 42 هزار کیلومتر است
محسن ذبیحی در مراسم افتتاح پست زکریا گفت: طول شبکه‌های توزیع استان بالغ بر 42 هزار کیلومتر است که طولانی ترین شبکه توزیع در کشور محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن ذبیحی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی صبح امروز در مراسم افتتاح پست زکریا بیان کرد: طول شبکه‌های توزیع استان بالغ بر 42 هزار کیلومتر است که طولانی ترین شبکه توزیع در کشور محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: همچنین در استان به 850 کیلومتر و سرویس دهی به نوار مرزی 850 کیلومتر را داریم ارتقاء بهره بروری و صیانت از محیط زیست و دارایی‌ها نوار مرزی خدمات رسانی می‌شود.

, .,

ذبیحی نظامندی برق مشترکین، اطمینان از صحت عملکرد همکاران از طریق زیرساخت‌ها و تسهیل روندها را بخشی از اهداف شرکت برق منطقه‌ای خراسان رضوی خواند و گفت: امید است با شروع این پروژه، تا سال 1400 بتوانیم پست مابقی نقاط را به بهره‌برداری برسانیم و تا پایان سال 250 نقطه را به بهره برداری برسانیم.

,

وی ضمن اشاره به اینکه اتوماسیون کردن 1200 نقطه از شبکه برق جهت تسهیل در روند جریان اطلاعات و بهره برداری از پروژه‌های توسعه ایستا را از دیگر پروژه های قابل افتتاح امروز معرفی کرد و ادامه داد: رقم پروژه اول 150 میلیارد تومان و دیگر پروژه‌ها 60 میلیارد تومان است.

, .,

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ابراز کرد: 20 کیلومتر کابل فشار قوی و  60 کیلومتر فشار متوسط و تبدیل 600 کیلومتر شبکه سیمی به کابل از دیگر پروژه‌های در دست افتتاح استان است به منظور تسهیل روند جریان اطلاعات و ارائه خدمات به مردم انجام می شود.

,

ذبیحی گفت: در خراسان رضوی 18 پروژه به ارزش سرمایه‌گذاری 954.4 میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

, .,

وی ضمن تأکید بر خدمت رسانی به شایسته، ارتقای بهره وری با دانش روز و صیانت از محیط زیست و دارایی ها افزود: مهم ترین اهداف جلب رضایت مندی مشترکان و اطمینان از صحت عملکرد همکاران با فرآیند محور کردن فعالیت ها و سرعت بخشی به امور تعریف شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه