اخبار داغ

فرمانده مرزبانی ناجا:

۳ سرباز ربوده شده ایرانی در خاک پاکستان به زودی آزاد می‌شوند

۳ سرباز ربوده شده ایرانی در خاک پاکستان به زودی آزاد می‌شوند
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: توطئه های دشمن یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و ما مرزبانان نیز همانند شهدا، اجازه تعرض و تعدی دشمنان به مرزها را نخواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سردار "قاسم رضایی" صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: به برکت فداکاری شهدای والامقام، مرزهای کشور آرام است و توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه استان اردبیل بیش از سه هزار و 400 شهید را تقدیم نظام کرده است، افزود: امروز مرزبانی نیروی انتظامی افتخار دارد که بگوید در مسیر شهید "بالازاده ها" قدم می گذارد و پرچمدار آنها در سر تا سر مرزهای کشور است.

,

سردار رضایی با تأکید بر هوشیاری مرزبانان، مرزهای کشور را امن دانست و گفت: ما نیز همانند شهدا، به دشمنان اجازه تعرض و تعدی به مرزها را نخواهیم داد.

,

فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: مرزبان نقطه صفر مرزی را انتخاب کرده و سرمای زمستان زیر 30 درجه و گرمای بالای 50 درجه را تحمل می‌کند اما ابنیه‌های موجود زمینه آسایش و آرامش مرزبان را فراهم نمی کند؛ البته شهرک‌های سازمانی مدت دوری از خانواده را کم می کند و این یک مطالبه واقعی برای شرایط ویژه مرزهاست.

,

سردار رضایی با اشاره به کمبودهای موجود در مرزها، تصریح کرد: در یک دهه گذشته جبران کاستی‌ها آغاز و بخشی از نیاز تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی تامین شده و ادامه دارد.

,

فرمانده مرزبانی ناجا با اعلام خبر سلامتی سه سرباز ربوده شده به خاک پاکستان، گفت: رایزنی و مذاکرات متعددی با مسئولان کشور پاکستان انجام داده‌ایم تا سه سرباز ربوده شده ایرانی را به کشورمان برگردانیم و مذاکرات و رایزنی‌های انجام شده رضایت‌بخش بوده است.

,

وی افزود: این سه سرباز ربوده شده در سلامتی کامل به سر می‌برند و آخرین خبرها حاکی از این است که به زودی به جمع خانواده‌هایشان و کشورمان باز می‌گردند.

,

سردار رضایی تصریح کرد: دغدغه و نگرانی که خانواده‌های این سه سرباز دارند مرزبانی نیز همان دغدغه‌ها را دارد و با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به زودی با بازگشت این سربازان خوشحالی به جمع این خانواده‌ها باز می‌گردد.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه