اخبار داغ

سود و زیان فوتبال آذربایجان از بازی‌های معوق؛

تراکتور از شهر خودرو عبور کرد/ غرور کاذب، عامل ترمز ماشین

تراکتور از شهر خودرو عبور کرد/ غرور کاذب، عامل ترمز ماشین
تعویق زمان دیدارهای لیگ برتر فوتبال به نفع تراکتور و به ضرر ماشین‌سازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج؛ دو نماینده فوتبال آذربایجان روز گذشته (سه‌شنبه) در دیدارهای معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر به میدان رفتند که حاصل تلاش آن‌ها کسب یک پیروزی و یک شکست بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

طی این دیدارها، تراکتور در جدالی حساس و خانگی به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت تا دوباره اوج بگیرد اما ماشین‌سازی در خارج از خانه باخت تا روند صعودی‌اش متوقف شود. 

,

در واقع با نتایجی که رقم خورد و با توجه به شرایط دو تیم در زمان اولیه این مسابقات، می‌توان گفت که تعویق بازی‌ها به نفع تراکتور و به ضرر ماشین‌سازی شد.

,

تراکتور با سه چرخ از شهر خودرو گذشت!

, تراکتور با سه چرخ از شهر خودرو گذشت!,

مهمترین بازی دیروز بی‌شک مصاف تیم‌های تراکتور و شهر خودرو در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز بود، دو تیمی که در بالای جدول در تلاش برای رسیدن به مدعیان قهرمانی هستند. 

,

سه گل رضا اسدی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در این بازی حکم به برتری سرخ‌پوشان داد تا تراکتور با هدایت ساکت الهامی بی سر و صدا و چراغ خاموش به صدر نزدیک‌تر شود.

,

تراکتور که با کادر فنی جدید خود روی دنده برد افتاده است، در این بازی از لحاظ آماری نیز کاملا برتر از میهمان بود و به شایستگی توانست هتریک بردهایش را در لیگ برتر جشن بگیرد.

,

غرور کاذب عامل ترمز ماشین

, غرور کاذب عامل ترمز ماشین,

اما شاگردان رسول خطیبی در بازی عقب افتاده خود گرفتار غرور کاذب ناشی از پیروزی در زمین استقلال شده و مقابل میزبان قعر جدولی‌شان گل‌گهر سیرجان با یک گل نتیجه را واگذار کردند.

,

سبزقبایان تبریزی در این بازی نتوانستند نمایش هفته‌های گذشته خود را تکرار کنند و با یک بی‌احتیاطی که منجر به خطای پنالتی و گل تیم حریف شد، حداقل امتیاز را هم از دست دادند.

,

البته ماشین‌سازان معتقدند یک پنالتی این تیم در جریان بازی با گل‌گهر سوخت. باشگاه تبریزی صحنه وقوع این اتفاق را در رسانه رسمی خود مننتشر کرده و از داور مسابقه طلبکار شد.

,

تراکتور مدعی شد، ماشین ابقاء

, تراکتور مدعی شد، ماشین ابقاء,

با این نتایج، حالا تراکتورِ الهامی به رده پنجم جدول رسیده و به چرخه مدعیان پیوسته است، این تیم اگر بتواند دیگر بازی عقب افتاده خود در برابر پیکان را هم پیروز شود به مکان سوم خواهد رسید.

,

اما ماشین‌ِ خطیبی که با کسب 3 امتیاز می‌توانست از دو تیم خوزستانی سبقت گرفته و خود را در جایگاه هفتم قرار دهد، با فرصت‌سوزی این شانس را از دست داد تا همچنان در رده نهم بماند. 

,

افزودنی است، سرخ‌پوشان روز شنبه هفته آینده آخرین بازی خود را قبل از تعطیلات زمستانی برگزار خواهند کرد و این درحالی است که سبزقبایان به کارشان در نیم‌فصل لیگ برتر خاتمه دادند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه