اخبار داغ

فرماندار میاندورود:

روستاهای بالادست میاندورود طرح هادی ندارند

روستاهای بالادست میاندورود طرح هادی ندارند
فرماندار میاندورود گفت: با وجود مشکلاتی داریم و جذب اعتبار سخت است جایز نیست که با کوتاهی مدیری اعتبار برگشت زده شود و انتظار داریم که پروژه‌ها پیگیری و اعتبارات جذب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین منفردی عصر در جلسه شورای اداری میاندورود با اشاره به سالروز عملیات کربلای چهار اظهار کرد: شهدا با نثار جان خود انسانیت، معرفت، آزادگی، امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.
 
فرماندار میاندورود با بیان اینکه دستگاه‌ها تا پایان هر ماه گزارش عملکرد خود را به فرمانداری ارائه کنند، خاطرنشان کرد: موظف هستیم عملکرد خود را به مردم از طریق رسانه یا شوراها گزارش دهیم.
 
منفردی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها موظف هستند ارتباط خود را باشوراها تقویت کنند، تصریح کرد: شوراها واسط بین دولت و مردم هستند و در بسیاری از جاها اگر نیاز به مساعدت داشته باشیم می‌توانند کمک کنند.
 
وی با اشاره به نقش و تاثیر آموزش و پرورش در پیشگیری از بزهکاری، افزود: آموزش و پرورش با همکاری نیروی انتظامی به‌عنوان مشاور امنیتی نسبت به آگاهی بخشی دانش آموزان در مدارس اقدام کنند تا شاهد کاهش جرائم و بزه باشیم.
 
فرماندار میاندورود با اشاره به استقرار قرارگاه نظارت در شهرستان، گفت: برای تنظیم بازار و در راستای اجرای سیاست دولت و حاکمیت کنترل و نظارت کافی و مستمر داریم.
 
منفردی تاکید کرد: دستگاه‌ها موظف هستند در زمینه انتخابات با فرمانداری همکاری کنند و به هیچ وجه مجاز نیستنید در ساعات اداری فعالیت انتخاباتی داشته باشند.
 
رئیس شورای اداری میاندورود با بیان اینکه خبازی‌ها از اصنافی هستند که همه مردمی با آن ارتباط دارند، اظهار کرد: به‌دلایل متعددی کیفیت نان مناسب نیست که یک بخش آن مربوط به مهارت نانواها است و باید این موضوع کنترل و نظارت شود.
 
منفردی بیان کرد: بعضی از روستاهای بالادست ما طرح هادی ندارند و قرار شد در 10 روز آینده رئیس بنیاد مسکن در روستاهای بالادست حضور پیدا کند و به این موضوع رسیدگی کنند و همچنین گازرسانی در این روستاها در حال انجام است.
 
وی از اجرای طرح مازندران پاک در میاندورود خبر داد و افزود: این طرح که در شهرستان انجام خواهد شد الگویی برای استان باشد که یک هفته آخر هر فصل را برای تمیز کردن شهر و روستا همه در کنار هم تلاش کنیم.
 
منفردی گفت: با وجود مشکلاتی داریم و جذب اعتبار سخت است جایز نیست که با کوتاهی مدیری اعتبار برگشت زده شود و انتظار داریم که پروژه‌ها پیگیری و اعتبارات جذب شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه