اخبار داغ

تذکر آیت الله نوری همدانی در خصوص معیشت مردم

تذکر آیت الله نوری همدانی در خصوص معیشت مردم
این مرجع تقلید ضمن تذکر به مسئولین درخصوص معیشت مردم، گفت: مسئولان باید زمینه های مشکلات را شناسایی و آن را سریع رفع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، اظهار داشت: امروز وظیفه علما رساندن حرف مردم به گوش مسئولان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,


وی ادامه داد: نامه‌هایی به ما نوشته می‌شود که "چرا به مردم نمی‌گویید که به مسئولان توجه کنند"، اشخاصی هستند که حقوقشان ده‌ها میلیون تومان  است درحالی‌که حقوق مردم محروم و پایین‌دست جامعه چندروزه تمام می‌شود.

,
,


این مرجع تقلید با انتقاد از گره زدن مشکلات کشور به تحریم ها، بیان کرد:چهل سال است که این مردم تحریم هستند و مقاومت کردند اما مسئولان بدانند آنچه موجب ناراحتی می شود، تبعیض و بی عدالتی است؛ چطور یک نفر ده ها میلیون حقوق بگیرد و دیگری حقوق مختصر دریافت کند وکفاف چند روز اول زندگی را نکند.

,
,


وی اضافه کرد:درست است تخصص در دستمزد ملاک است؛ اما باید توجه داشت که این کارگر هم زحمت می کشد و از جان مایه می گذارد و باید حقوق او را هم افزایش داد.

,
,


این استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه مسئولان باید زمینه های مشکلات را شناسایی و آن را سریع رفع کنند، گفت: بعضی مواقع مسئولان می گذارند مشکل اینقدر بزرگ شود و خسارت های بسیاری به بار بیاورد بعد اقدام به حل آن کنند.

,
,


وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چندسالی است که منطقه ای در اهواز مشکل دارد اما مسئولان توجهی نکردند تا مشکلات بسیاری ایجاد شد.

,
,


آیت الله نوری همدانی ادامه داد: در این منطقه به دستور رهبری ورود شد تا مشکل حل شود؛ درد و مشکل مردم اهواز قبل از خرابی ها باید پیگیری می شد.

انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه