اخبار داغ

جانشین بسیج جامعه زنان کشور:

محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی یکی از برنامه‌های بسیج جامعه زنان است

محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی یکی از برنامه‌های بسیج جامعه زنان است
جانشین بسیج جامعه زنان کشور گفت: یکی از برنامه های سازمان بسیج و بسیج جامعه زنان محرومیت زدایی واشتغال زایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، مینا بیابانی امشب در جمع حلقه جوانان شهید قیطولی پایگاه شهید مصطفی خمینی(ره) منطقه فلک الدین خرم‌آباد اظهارداشت: هدف از سفر به لرستان ارزیابی سالانه جامعه زنان استان بود تا میزان پیشرفت آنها در راستای سیاست های ابلاغی سازمان بسیج و بسیج جامعه زنان بررسی شود و به اهداف مطلوب سازمان دست یابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی یکی از برنامه های سازمان بسیج و بسیج جامعه زنان را محرومیت زدایی واشتغال زایی دانست و افزود: در خدمت کارگاههای تولیدی خواهران وحلقه جوانان در پایگاه بسیج هستیم که خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت محرومیت زدایی وکمک رسانی به زنان سرپرست خانوار صورت گرفته است.

,

جانشین بسیج جامعه زنان کشورعنوان کرد: مشکلاتی در این مسیر وجود دارد که سعی داریم با بررسی فعالیت ها ومشکلات حین انجام کار در جهت رفع آنها اقدامات لازم انجام گیرد.

,

وی گفت:این حلقه باید در جهت ارتقا فکری، روحی ورفتاری دوستان ارائه شود وبتوانند روح معنوی وتعالی فکری خود را تقویت ومحقق سازند که خودشان قدرت تشخیص داشته و در مواجه با مسائل زندگی و پدیده های اجتماعی با توانمندیهای فکری خودمسیر درست را انتخاب کنند.

,

مسئول واحد اشتغال زایی خواهران پایگاه نیز در این دیدار گفت: دو سال است که کارگاه خیاطی را راه اندازی کرده ایم که ۲۰۰نفر به صورت مقطعی و ۵۰نفر به صورت ثابت مشغول به کار هستند.

,

وی بیان کرد: مشکل اساسی ما در این منطقه محروم دریافت وام است که امید است اقداماتی در جهت تسهیل دریافت آن صورت پذیرد.

,

جانشین بسیج جامعه زنان کشور در دیداری که با خانواده پاسدار شهید اسماعیل‌غلامی‌ یاراحمدی شهید مدافع‌حرم نیز گفت: شهیدان از همه هستی و آرزوهایشان گذشتند تا ما گرفتار مصیبت و بلا نباشیم و باید از آنها درس بگیریم و ما در کنار خانواده شهدا روحیه می‌گیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه