اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد؛

بودجه 99 ایده‌آل نیست/ نیم نگاهی به مترو تبریز در کلیات

بودجه 99 ایده‌آل نیست/ نیم نگاهی به مترو تبریز در کلیات
آقاپور گفت: تجربه نشان داده واگذاری‌ها اگر به صورت تکی و موردی وارد وزارتخانه‌ها می‌شود، مورد برخورد سلیقه‌ای قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه آقاپور، نماینده مردم شبستر و تسوج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج، با بیان  اینکه همیشه در تدوین بودجه کشور، منابع و درآمدهای دولت در نظرگرفته می‌شود گفت: تنها بخشی که مربوط به شرکت‌های خصوصی می‌شود، مالیات است که در بودجه سال آینده چند درصد افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در حوزه مالیات، بودجه سال 99 بیشتر بر روی جلوگیری از فرار مالیاتی متمرکز شده است، چراکه کشور همیشه با این نوع معضل اقتصادی روبهرو بوده و در آمد دولت‌ها از مالیات به طور کامل تحقق نیافته است. انتشار اسناد اوراق اسلامی نیز باید با بررسی دقیق انجام گیرد تا تورم زا نباشد.

,

آقاپور خاطرنشان کرد: اولویت دولت در بودجه سال آینده، تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در سراسر کشور می‌باشد، در ارتباط با آذربایجان‌شرقی نیز، تمامی تلاش‌ها برای اتمام خطوط ریلی است  زیرا خط آهن تهران تبریز باید به بهره‌برداری کامال برسد. تلاش داریم بودجه متروی تبریز نیز محقق شود.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: بررسی که در این چند روز بر روی بودجه سال آینده انجام شده نشان می‌دهد بودجه ارائه شده ایده‌آل نیست، چرا که از یک طرف تحریم و از طرفی کمبود امکانات باعث می‌شود که باید با کمترین امکانات بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم.

,

نماینده مردم شبستر ادامه داد: فروش اموال مازاد دولتی نیز می‌تواند در حل برخی مشکلات مربوط به بودجه موثر واقع شود،  آنچه که باید در نظر گرفته‌ شود این است که تملک دارایی سرمایه‌های و فروش اموال دولتی حتما باید براساس یک شاخص‌هایی انجام شود چراکه تجربه نشان داده واگذاری‌ها اگر به صورت تکی و موردی  وارد وزارتخانه‌ها می‌شود، مورد برخورد سلیقه‌ای قرار می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه