اخبار داغ

ورود مدعی‌العموم به آلایندگی معدن اندریان؛

دستور بررسی مجدد به محیط زیست استان/ در صیانت از سلامت مردم مماشات نمی‌کنیم

دستور بررسی مجدد به محیط زیست استان/ در صیانت از سلامت مردم مماشات نمی‌کنیم
دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: اگر در بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم که فعالیت این معدن موجب آلودگی و تهدید سلامت شهروندان می‌شود، قطعاً اقدام قانونی مناسب در این خصوص اتخاذ خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بابک محبوب علیلو در خصوص مسائل زیست محیطی مربوط به معدن طلای اندریان و حساسیت‌های افکار عمومی اظهار داشت: بررسی دقیق موضوع آلودگی و زیست محیطی معدن طلای اندریان را به طور جدی از حفاظت محیط زیست استان خواسته‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه تشخیص اینکه در معدن طلای اندریان آلودگی زیست محیطی وجود دارد یا خیر، قانوناً بر عهده سازمان حفاظت محیط زیست است، گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان قبلاً اعلام کرده که آلودگی در حدی نیست که مانع فعالیت معدن باشد اما ما برای اینکه مطمئن باشیم، خواسته‌ایم تا این موضوع دوباره بررسی شود و اگر نیاز شد مراکز علمی هم در این زمینه کمک کنند.

,

دادستان عمومی و انقلاب تبریز یادآور شد: اداره کل حفاظت محیط زیست قبلا به ما اعلام کرده که بار آلودگی معدن طلای اندریان نگران کننده نیست، اما با توجه به اینکه بحث آلودگی یک امر نسبی است مجدداً از دستگاه مربوطه خواسته‌ایم موضوع را بررسی کند.

,

وی با بیان اینکه در بحث سلامت مردم و محیط زیست با کسی مماشات نمی‌کنیم، عنوان کرد: اگر در بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم که فعالیت این معدن موجب آلودگی محیط زیست و تهدید سلامت شهروندان می‌شود، قطعاً اقدام قانونی مناسب در این خصوص اتخاذ خواهد شد و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه