اخبار داغ

واکنش مدیر آبفای شهری شاهرود به یک گزارش مردمی؛ تکذیب می‌کنم!

واکنش مدیر آبفای شهری شاهرود به یک گزارش مردمی؛ تکذیب می‌کنم!
مدتی است که برخی از شهروندان شاهرودی از نامناسب بودن کیفیت آب آشامیدنی این منطقه گلایه می‌کنند؛ این در حالی است که مدیر آب و فاضلاب شهری شاهرود معتقد است آب شرب، هیچ مشکلی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، چند وقتی است شماری از شهروندان شاهرودی در فضای حقیقی و مجازی از نامناسب بودن کیفیت آب آشامیدنی این منطقه گلایه می‌کنند. آن‌ها می‌گویند غمِ نان کم بود؛ حالا آب هم به دغدغه‌های روزانه آن‌ها اضافه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

 یکی از این شهروندان که دلِ پری از مقامات مسوول در حوزه آب داشت؛ در تماس با مرآت گفت: فقط وقتی آب را در لیوان شیشه‌ای بریزید، می‌فهمید که چه خبر است!

,

یکی دیگر از آن‌ها می‌گفت: اینجا آب هم بوی خاک می‌دهد. بانوی میانسالی هم که صدایش به زحمت به گوش می‌رسید؛ جوری که انگار خودش یک آزمایشگاه سنتی داشته باشد، با قاطعیت می‌گفت: باران که می‌بارد اوضاع آب خراب می‌شود!

,

اینکه در منطقه‌ای آب شرب آلوده شود چیز عجیب و محالی نیست. زیاد هم اتفاق افتاده که همین دست گزارش‌ها و گلایه‌های مردمی واکنش مسوولان را برانگیخته باشد.

,

ابراهیم باقری، مدیر آب و فاضلاب شهری شاهرود، بهترین گزینه برای پاسخ به ابهامات در این زمینه بود. وقتی ماجرای تماس‌های مردمی را با او مطرح کردیم، صراحتا گفت: «تکذیب می‌کنم! آب شرب شهرستان شاهرود هیچ مشکلی ندارد.»

,

او گواه سخنان خودش را نمونه‌گیری‌های مختلفی عنوان کرد که در نقاط چندگانه شهر به طور منظم و مستمر انجام می‌شود. باقری با قاطعیت اعلام کرد که آب شرب شاهرود از لحاظ شیمیایی، میکروبی و کلرسنجی هیچ آلودگی ندارد.

,

البته نظارت مراکز بهداشت هم از جمله نکاتی بود که باقری به آن تکیه داشت. او معتقد است این مراکز، کوچکترین مشکل را هم اطلاع می‌دهند و پیگیری می‌کنند.

,

پیشنهاد می‌کنیم هر کدام از 85هزار مشترک آب شرب در شهرستان شاهرود که مدعیِ آلودگی آب هستند، یک لیوانِ شیشه‌ای حاوی آب شرب منزل خود را به مدیر محترم تقدیم کنند؛ نه برای مصرف؛ بلکه فقط جهت انجام آزمایش‌های لازم. شاید شیرآلات منزل شماست که رسوب گرفته است!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه