اخبار داغ

در گفت‌وگویی عنوان شد؛

انتقاد عضو خبرگان رهبری از هزینه‌های کلان سفرهای خارجی مسئولان

انتقاد عضو خبرگان رهبری از هزینه‌های کلان سفرهای خارجی مسئولان
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم ورود بسیجیان و افراد جهادی در عرصه مدیریت کشور تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بخش عمده‌ بودجه دولت صرف هزینه‌های کلان برای سفرهای خارجی مسئولان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علی معلمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به در آستانه بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا با برگزاری انتخابات، سرنوشت کشور را به‌دست مردم سپرد و به لطف الهی کشور ایران شاهد حضور پرشور مردمی در انتخابات‌های مختلف بوده که در انتخابات پیش رو هم مشارکت مردمی امری بسیار ضروری است.

وی با بیان ویژگی‌های لازم برای انتخاب نامزد اصلح در انتخابات خاطرنشان کرد: مردم باید برای انتخاب در درجه نخست به روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی نامزدهای مجلس توجه داشته باشند چراکه کشور و انقلاب تاکنون توسط بسیجیان و افراد جهادی نگه داشته شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم ورود بسیجیان و افراد جهادی در عرصه مدیریت کشور تاکید و تصریح کرد: متاسفانه جامعه دچار دوگانگی شده است و هیچگاه به جریانی که درحال تبعیت از امام و رهبری و مقابله با دشمن، فتنه و متجاوزان مرزی بوده و از جان خود مایه گذاشته‌اند جایی برای مدیریت کشور داده نشده است.

معلمی با توصیه‌ای نسبت به کسانی که هم‌اکنون خود را آماده ورود به کارزار انتخاباتی می‌کنند و احتمال ورود آن‌ها به مجلس شورای اسلامی است گفت: افرادی که توانستند با رای ملت به مجلس راه پیدا کنند باید اولویت خود را در اداره بسیجی‌وار کشور قرار دهند.

امام جمعه قائمشهر با انتقاد از سفرهای پرهزینه برخی از مسئولان به خارج از کشور یادآور شد: در حال حاضر بخش عمده‌ بودجه دولت صرف هزینه‌های کلان برای سفرهای خارجی، تشریفاتی و بدون خاصیت نمایندگان، وزرا و مدیران کل می‌شود که اگر نماینده‌ای بسیجی و انقلابی در مجلس ورود پیدا کند هم خود از این موارد جلوگیری می‌کند و هم جلوی بقیه افراد را می‌گیرد که این هزینه‌ها را می‌توانند در زمینه اقتصاد و پیشبرد اهداف انقلاب به‌کار بست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه