اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

مشکلات معیشتی امروز کشور، حاصل اندیشه فتنه‌گران 88 است

مشکلات معیشتی امروز کشور، حاصل اندیشه فتنه‌گران 88 است
کارشناس سیاسی گفت: برخی از عوامل مؤثر در فتنه 88، امروزه مسئولیت گرفتند و این شرایط اقتصادی و مشکلات معیشتی حاصل مدیریت و اندیشه این افراد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صاحب نیوز با بیان اینکه انتخاب 88 با حضور 85 درصدی مردم برگزار شد که نماد افتخار و اقتدار جمهوری اسلامی بود، اظهار کرد: جریان نفاق داخلی و دشمنان زمینه‌ای را ایجاد و آشوبی شروع کردند که انقلاب تا را تا مرز فروش پاشی جلو بردند؛ وضعیت به‌گونه‌ای بود که رهبر انقلاب گفتند که خواص مردود شدند، اما عامه مردم در صحنه حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: شاید در تاریخ نداشته باشیم که عوام از خواص جلو بزنند اما در آن زمان مردم پیشه گرفتند و با حضور در حماسه 9 دی و در برخی از شهرها مانند اصفهان، تبریز در 8 دی قطار انقلاب را به ریل خود بازگردانند.

,

وی افزود: در سال 98 طبق صحبت‌های رهبر انقلاب دشمنان که نفس‌های آخر خود را می‌کشند، دنبال ایجاد شرایط برای فشارهای متعدد اقتصادی است که متأسفانه تصمیم حساب نشده ای توسط مسئولان گرفته شد و موجب ایجاد اعتراضاتی شد؛ همچنین موجب شد آشوب گرانی که از سال 96 با میلیون ها دلار دشمنان اسلام را با پنج هزار نفر آموزش داده بودند، متأسفانه خسارت‌های متعددی به کشور وارد کنند.

,

حسینی با توضیح این که در روز اول اغتشاشات بیش از فتنه سال 96 به کشور آسیب وارد شد، بیان کرد: دو هزار میلیارد تومان برآورد خسارت چند روزی بود که به کشور آسیب وارد شد، یعنی به میزان حقوق دو میلیون نفر در یک سال به کشور آسیب وارد شد و می‌خواستند کشور ایران را به سوریه تبدیل و تمام زیرساخت‌های اقتصادی کشور را نابود کنند.

,

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب با سخنرانی خود آب بر روی آتش ریختند و امنیت را به کشور بازگردانند؛ اگر رهبر انقلاب از آبروی خود خرج نمی‌کردند با یک کشور سوخته مواجه بودیم.

,

این کارشناس سیاسی با تأکید بر این که برخی از عوامل مؤثر در فتنه 88، امروزه مسئولیت گرفتند و این شرایط اقتصادی و مشکلات معیشتی حاصل مدیریت و اندیشه این افراد است، تصریح کرد: امروزه اندیشه و تئوری تکیه‌ بر خارج از کشور برای حل مشکلات در دستور کار برخی از مسئولان قرار دارد.

,

وی ادامه داد: این اندیشه موجب شد که مسئولان نگاه به داخل کشور را فراموش و سرگرم مذاکره و گفت‌وگو با دشمنان ایران شوند و مشکلات اقتصادی امروز کشور را فراهم کنند؛ راه‌حل مشکلات اقتصادی با توجه به سنت‎ها و علوم سیاسی و فرمایشات امام خمینی (ره) و تأکیدات رهبر انقلاب تکیه‌بر داخل و اعتماد به جوانان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه