اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

ناکارآمدی مسئولین می تواند بسترهای ایجاد فتنه را فراهم کند

ناکارآمدی مسئولین می تواند بسترهای ایجاد فتنه را فراهم کند
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که فتنه ها تمام نشدنی هستند، گفت: اقدامات، شرایط، ناکارآمدی‌ها افراد در مسئولیت‌های مختلف می‌تواند بسترهای ایجاد فتنه را فراهم کند و زمینه ساز اجرای توطئه دشمنان برای نظام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حسین الله کرم کارشناس مسائل سیاسی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله ۹دی در مسجد جامع تفرش گفت: طرح افزایش قیمت بنزین باعث ایجاد اعتراضات مردمی و نفوذ و سوءاستفاده های دشمن شد. این اقدام سبب شد تا دشمنان بتوانند به راحتی طرح‌های خود را پیاده کنند و زیرساخت‌ها را از بین ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

الله کرم اظهار کرد: فتنه آبان ماه سبب غبارآلود شدن فضا و پوششی برای اغتشاشگران جهت تخریب زیرساخت‌های اقتصادی شد تا از مقاومت کشور در برابر مشکلات اقتصادی کاسته شود.

,

وی افزود: این فتنه در یک سال و نیم پیش در اردوگاه دشمنان طراحی‌شده بود که در این راستا نیروهای مختلف آموزش و ساماندهی شده بودند. قسمتی از فعالیت این مجموعه، پیگیری شایعات و جنگ سایبری در فضای مجازی بود که پیگیری می شد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: طرح توطئه آمریکایی‌ها در منطقه با عملیات شوک‌آور بنزین و در چارچوب اعتراضات مردمی به عرصه ظهور رسید که با تمام توان ضربات خود را به کشور ایران وارد می‌کردند؛ اقدامات و خشونت‌های آنان در طول مدت ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌سابقه بود.

,

الله کرم بیان کرد: خسارت‌ها به طرز شوک‌آوری از سوی فتنه گران و در پوشش گرانی بنزین اجرا می‌شد. از طرفی هم برجسته‌سازی و شایعه‌سازی در رسانه‌های بیگانه به وفور جریان داشت.

,

وی افزود: در این فتنه، عمل به موقع و مواضع حکیمانه رهبری سبب شد که فتنه در مدت کوتاهی جمع آوری شود و مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین آن هم به صورت یک شبه کار دستی نبود؛ می بایست با توجه به شرایط کشور به صورت پلکانی و با اطلاع مردم انجام می شد.

,

الله کرم با اشاره به مسائل اقتصادی کشور بیان کرد: برخی از نفوذی‌ها و لیبرال‌ها حل مشکلات اقتصادی را وابسته به مذاکره با آمریکا می‌دانند. اما آمریکا در این سال‌ها امتحان خود را پس داده است و راه‌حل‌های مختلفی برای حل مشکلات اقتصادی در درون کشور وجود دارد.

,

وی با بیان این که فتنه ها تمام نشدنی هستند، خاطر نشان کرد: اقدامات، شرایط، ناکارآمدی‌ها افراد در مسئولیت‌های مختلف می‌تواند بسترهای ایجاد فتنه را فراهم کند و زمینه‌ساز اجرای توطئه دشمنان برای نظام شود. ولایت مداری، گوش دادن به فرامین رهبری، بصیرت و هوشیاری می تواند در مختومه شدن پرونده فتنه ها تأثیر جدی داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه