اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

دشمن برای انتخابات برنامه ویژه‌ای دارد

دشمن برای انتخابات برنامه ویژه‌ای دارد
حجت‌الاسلام ابراهیم معادی گفت: دشمن برای انتخابات برنامه ویژه‌ای دارد و این اتفاقات اخیر مقدمه‌ای است برای انتخابات که در این خصوص تمام متولیان امر و رسانه‌ها تلاش کنند تا با بصیرت افزایی، مردم را نسبت به اقدامات دشمن آشنا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام ابراهیم معادی، کارشناس مسائل سیاسی و مسئول ستاد نماز جمعه مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: در صدر اسلام دو نوع جنگ داشتیم، جنگ فیزیکی مثل بدر و احد و جنگ نرم که دشمنان با استفاده از فتنه علیه مسلمانان اقدام می‌کردند و این فتنه‌ها به جایی رسید که جنازه پیامبر(ص) را جمع نمی‌کردند و در نمونه دیگر اقداماتی بود که علیه امام علی(ع) و تخریب چهره ایشان کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز با دو نوع جنگ در حال مقابله است، یکی جنگ فیزیکی بود که همگی به چشم این جنگ را مشاهده می‌کردند مانند 8 سال دفاع مقدس؛ در این نوع جنگ اغلب مسلمانان پیروز بوده‌اند و ما نیز در دفاع مقدس پیروز از میدان خارج شدیم لذا دشمن دریافته است که نمی‌تواند اهداف خود را از این طریق پیاده کند از این رو دست به انجام عملیات جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی زده است.

,

حجت‌الاسلام معادی با بیان اینکه دشمن با ایجاد زمینه‌های براندازی نظام و ایجاد فتنه‌های متفاوت به دنبال نابودی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: لذا ابتدا با اعمال فشارهای اقتصادی به دنبال ایجاد نارضایتی در اقشار مختلف جامعه است تا مردم مجبور شوند جهت ابراز اعتراض‌های خود به میدان بی آیند و دشمن بتواند با نفوذ در این جمعیت معترض، آن را به نفع خود مصادره کند و به نظام ضربه وارد کند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران قلعه‌ای دارد به نام انتخابات که جمهوریت ما نیز به همین انتخابات بستگی دارد لذا دشمن برای از بین بردن و تحت تأثیر قرار دادن جمهوریت نظام هر کاری می‌کند، به‌عنوان مثال شعارهای انتخابات و آرمان‌های مشخص شده را عوض می‌کنند و همچنین آدم‌هایی را در برای نفوذ در انتخابات تربیت می‌کنند و زمانی که به نفعشان باشد اعلام می‌کنند که همگی در انتخابات شرکت کنید.

,

وی یادآور شد: افراد داوطلب برای کاندیدا شدند در انتخابات باید حداقل 10 امتیاز را بیاورند از این رو متأسفانه اینجاست که دشمن به عرصه انتخابات ورود می‌کند با افرادی که نفره 10 را گرفته‌اند یا با تک‌ماده امتیاز کافی را به دست آورده‌اند را تبلیغ می‌کنند تا به مجلس ورود کنند لذا مردم باید توجه داشته باشند به چه کسی رأی می‌دهند از این رو باید در این خصوص تحقیق و پرس‌وجو کنند تا افراد نمره 20 وارد مجلس شوند.

,

حجت‌الاسلام معادی با تاکید بر اینکه 9 دی امسال از حساسیت خاصی برخوردار است، بیان کرد: حتی از 9 دی سال 88 نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا 9 دی امسال در آستانه انتخابات است و هم زمان شده با موج نارضایتی‌هایی که به دنبال گرانی بنزین و مسائل اقتصادی ایجاد شده است لذا دشمن می‌خواهد بر این موج نارضایتی سوار شود و کشور را به آشوب بکشد.

,

مسئول ستاد نماز جمعه مشهد تاکید کرد: دشمن به دنبال جدایی مردم از نظام هستند از این رو دشمن با مه‌آلود کردن جامعه در ایام پیش رو می‌خواهد سوء استفاده‌های خود را بکنند و اگر می‌خواهیم 9 دی امسال را برگزار کنیم باید جانمایی دشمن و برنامه‌های آن را برای انتخابات و ایجاد نارضایتی‌های بیشتر را به درستی درک کنیم و در واقع باید مانند یک کارشناس هواشناسی که اتفاقات چند روز آینده را پیش‌بینی می‌کند، ما نیز با رصد دشمن و با بصیرت دریابیم که دشمن برای انتخابات پیش رو و انتخاب ریاست جمهوری در سال 1400 چه برنامه‌هایی دارد تا بتوانیم اقدام به جا و مناسب را برای آن انجام دهیم.

,

وی افزود: بصیرت یعنی مردم به نقطه‌ای برسند که مانند یک کارشناس، آن‌قدر دشمن شناسیشان، نفاق شناسیشان، جریان شناسی سیاسی‌شان بالا برود که تا بتوانند پیش‌بینی کنند در آینده چه اتفاقاتی قرار است بیفتد و اگر عامه مردم به درصدی از این بصیرت برسند، انقلاب ما بیمه خواهد شد اما اگر تنها یک عده‌ای خواص از این بصیرت برخوردار باشند و بقیه منتظر موضع‌گیری آن‌ها بمانند، با مشکل مواجه خواهیم شد.

,

حجت‌الاسلام معادی ادامه داد: در هفته بصیرت امسال علاوه بر اینکه باید اتفاقات 9 دی سال 88 و چگونگی برچیده شدن مهره‌ها و سربازهایی داخلی و خارجی دشمن بیان شود در جهت بالا رفتن بصیرت جامعه اقدام شود تا مردم بتوانند سربازهای دشمن را در هر لباسی شناسایی کنند.

,

مسئول ستاد نماز جمعه مشهد با بیان اینکه دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 برنامه ویژه‌ای دارد، خاطر نشان کرد: این اتفاقات و اغتشاش‌های اخیر مقدمه‌ای است برای سال 1400 که در این خصوص تمام متولیان امر و رسانه‌ها تلاش کنند تا با روشنگری و بصیرت افزایی مردم را نسبت به اقدامات دشمن آشنا کنند.

,

وی در پایان بیان کرد: 9 دی باید به‌روز باشد و نباید تنها به اتفاقات 11 سال پیش بسنده کرد بلکه باید با بصیرت افزایی از بی‌بصیرتی برخی جلوگیری شود و اجازه ندهیم در دشمن خواسته‌های خود را اجرایی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه