اخبار داغ

سپاهان بالاخره باخت

سپاهان بالاخره باخت
با شکست تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل صنعت نفت آبادان, پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل نخست لیگ برتر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر ایران از ساعت 16:45 امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 4 بر 2 تیم میزبان به پایان رسید تا سپاهان که تاکنون در فصل جاری لیگ برتر طعم باخت را نچشیده بود, بالاخره شکست را تجربه کند.

گل‌‌های این بازی را عیسی آل‌کثیر (7) محمد قریشی (52), محمد اهل شاخه (72) و طالب ریکانی (81)  برای صنعت نفت و سجاد شهباززاده (28) و محمدرضا حسینی (41) برای سپاهان به ثمر رساندند.

صنعت نفت با پیروزی در آخرین بازی نیم‌فصل اول, 30 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور و با قرار گرفتن در رده چهارم جدول به کارش پایان داد. سپاهان نیز با این شکست نتوانست جای پرسپولیس را در صدر جدول بگیرد و در رتبه دوم باقی ماند. بنابراین پرسپولیس با این نتیجه و 34 امتیاز قهرمان نیم‌فصل اول لیگ برتر شد.

قضاوت بازی صنعت نفت - سپاهان برعهده علی بای بود که این داور به محمد اهل شاخه و محمود مطلق‌زاده از صنعت نفت آبادان و محمدرضا حسینی و مهدی کیانی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه