اخبار داغ

با انتشار نامه ای صورت گرفت

واکنش دفتر آیت الله ملک حسینی به اجتماع امروز مردم در یاسوج+عکس

واکنش دفتر آیت الله ملک حسینی به اجتماع امروز مردم در یاسوج+عکس
دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پی حضور جمعی از مردم استان جلوی بیت آیت الله ملک حسینی در یاسوج نامه ای منتشر کرد و از مردم خواست از انجام هرگونه تجمع و گردهمایی در شرایط حساس کشور خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پی حضور جمعی از مردم استان جلوی بیت آیت الله ملک حسینی در یاسوج نامه ای منتشر کرد و از مردم خواست از انجام هرگونه تجمع و گردهمایی در شرایط حساس کشور خودداری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پی حضور جمعی از مردم استان جلوی بیت آیت الله ملک حسینی در یاسوج نامه ای منتشر کرد و از مردم خواست از انجام هرگونه تجمع و گردهمایی در شرایط حساس کشور خودداری کنند.,

 

,

گفتنی است پس از کناره گیری آیت الله ملک حسینی از نمایندگی ولی فقیه در استان، جمعی از مردم و هواداران نماینده ولی فقیه در استان، جلوی بیت وی در یاسوج اجتماع کردند و خواستار بازگشت آیت الله ملک حسینی شده بودند.

,

 

,

در متن این نامه امده است:

,

بسمه تعالی

,

ضمن تقدیر و تشکر از عواطف و احساسات پاکتان نسبت به بیت مرحوم حضرت آیت الله العظمی ملک حسینی و همچنین حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ، از شما مردم غیرتمند و شریف استان خواهشمندیم از انجام هرگونه تجمع و گردهمایی در شرایط حساس کنونی کشور خودداری کنند.

,

قطعا هر تصمیمی مقام معظم رهبری در خصوص این موضوع اتخاذ بفرمایند، حضرت آیت الله ملک حسینی اولین فردی خواهند بود از رهبر معظم انقلاب آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) اطاعت خواهند کرد و همه باید مطیع امر ولایت باشیم.

,

از شورای تامین استان هم تقاضامندیم ترتیبی اتخاذ بفرمایند که دشمنان و منافقین از احساسات و عواطف پاک مردم سوء استفاده نکنند.

,

والسلام

,

تصویر نامه منتشر شده در ادامه امده است:

, تصویر نامه منتشر شده در ادامه امده است:,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه