اخبار داغ

یک مقام مسئول مطرح کرد؛

هدف گذاری سیریک برای جذب گردشگران داخلی و خارجی

هدف گذاری سیریک برای جذب گردشگران داخلی و خارجی
جهان الدینی، بخشدار مرکزی سیریک گفت: با توجه به نقش صنعت گردشگری در پویایی اقتصاد و اشتغالزایی، در چندساله اخیر در استان هرمزگان و بویژه شهرستان سیریک، برنامه ریزی‌های مدونی به منظور استفاده از این صنعت در جهت توسعه اقتصاد شهرستان در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛عباس جهان الدینی، بخشدار مرکزی شهرستان سیریک در جمع تور آشنا سازی ویژه بازاریابان و تورگردانان و راهنمایان گردشگری سراسر کشور در تالاب بین المللی آذینی سیریک گفت: گردشگری مناطق ساحلی و همچنین بسیاری از مناطق روستایی هرمزگان بویژه شهرستان سیریک مستعد اجرای طرح های سرمایه گذاری مرتبط گردشگری هستند و از هم اکنون برای جذب ۱۰ میلیون گردشگر در استان هدف گذاری شده که تحقق این هدف اشتغالزایی و ایجاد درآمدهای وسیعی را برای شهرستان های استان از جمله شهرستان سیریک را به همراه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی تصریح کرد: درهمین راستا و برای رفاه حال مسافران و گردشگران، ایجاد دهکده‌های گردشگری و توسعه مراکز بوم گردی از برنامه‌های پیش رو و هدف‌گذاری‌های انجام شده در جهت توسعه صنعت گردشگری در این منطقه است.

,

جهان الدینی یادآورشد: اجرای طرح‌های سرمایه گذاری در بخش گردشگری هرمزگان با توجه به ظرفیت های خوبی که این بخش در ایجاد فرصت های شغلی دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه