اخبار داغ

در نشست خبری شورای اسلامی شهر نیشابور مطرح شد؛

هیچ بودجه‌ای برای بزرگداشت روزهای ملی نداریم

هیچ بودجه‌ای برای بزرگداشت روزهای ملی نداریم
رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: به این نتیجه رسیده‌ام وضعیت خیابان عمار یاسر تا پایان انتخابات تعیین تکلیف نمی‌شود و امیدواریم بعد از انتخابات به نتیجه‌ای برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، هادی درودی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: تفویض اختیار برای ایجاد آرامش در شهر بود به همین دلیل بزرگان شهر تصمیم گرفتند این تفویض صورت پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطر نشان کرد: ساماندهی میدان بار و 45 متری جنوب شهر، هوشمند سازی، پارک حاشیه‌ای و ورودی‌های شهر نیشابور اولویت‌های شورای پنجم بوده است که تا پایان دوره سعی می‌کنیم آن‌ها را ساماندهی کنیم.

,

رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور با اشاره به طولانی شدن مشکل مردم منطقه خیابان عمار یاسر معروف به خط کاشمر تصریح کرد: به این نتیجه رسیده‌ام وضعیت خیابان عمار یاسر تا پایان انتخابات تعیین تکلیف نمی‌شود و امیدواریم بعد از انتخابات به نتیجه‌ای برسیم.

,

هیچ بودجه‌ای برای روزهای ملی نداریم

, هیچ بودجه‌ای برای روزهای ملی نداریم,

مجتبی باری نیز با اشاره به نامناسب بودن وضعیت برگزاری روزهای ملی اظهار داشت: روزهای ملی فقط اسمش برای نیشابور است و هیچ بودجه‌ای ندارد و استان به آن نیز توجهی ندارد و حتی آمدن وزیر و معاون وزیر هیچ تأثیری جز فشار مالی برای ما نداشته است.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری نیشابور بیان داشت: جلسات برگزاری مراسم روزهای ملی شروع شده است و امیدواریم با همکاری همه بتوانیم سال متفاوتی را برگزار نماییم.

,

احمد همت‌آبادی معروف به مهندس نیز با اشاره به اقدامات انجام‌شده در مبحث کشتارگاه‌ها نیشابور و مشکلات عدیده آن برای مردم منطقه افزود: کشتارگاه قبلی با ورود دادستان تعطیل و به کشتارگاه نیمه‌صنعتی و البته خصوصی منتقل شده است.

,

وی ادامه داد: در محل کشتارگاه قبلی اولین بار بحث سگ‌های بلا صاحب را برنامه‌ریزی کرده تا با عقیم‌سازی و پلاک گزاری این سگ‌ها، علاوه بر تأمین خواسته‌های مردم، دیدگاه سمن‌های محیط زیستی نیز تأمین شود.

,

همت‌آبادی با اشاره به وضعیت نیروهای قراردادی شرکتی اظهار داشت: حدود 50 نفر نیروی روزمزد از طریق شرکت پیمانکاری به مجموعه اضافه‌شده است و حقوق این افراد توسط خود پیمانکار پرداخت می‌شود ولی ما باید مواظب باشیم در پایان دوره این افراد به شهرداری تحمیل نشوند.

,

وی افزود: به‌عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری از این برون‌سپاری رضایت دارم اما در بحث عملکردی به دنبال افزایش مکانیزه سازی بودیم که متأسفانه ملموس نبوده است.

,

علی‌اکبر شکیبا نیز گفت: در بحث حمایت از قهرمانان عزمی در شهر وجود ندارد و بودجه سال گذشته 150 میلیون ریال بوده که مبلغی حساب نمی‌شود. بسیاری از شهرها خودشان را با ورزش معرفی می‌کنند.

,

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر نیشابور تصریح کرد: در بحث حمایت از ورزش قهرمانی ممنوعیت داریم ولی نمی‌دانم چطور است که در هر شهری نگاه می‌کنیم تیمی به نام شهرداری وجود دارد.

,

وی ادامه داد: پروانه‌های ورزشی تقریباً 95 درصد تخفیف دارد و به ازای فضای سرپوشیده 15 درصد و به ازای فضای باز 10 درصد مجوز تجاری خواهیم داد.

,

تحقق 112 درصدی بودجه شهرداری نیشابور

, تحقق 112 درصدی بودجه شهرداری نیشابور,

کاظم صادقی نیز در مورد وضعیت ورودی‌های نیشابور گفت: ورودی‌های شهر نیشابور از قصه به غصه تبدیل‌شده است و امیدواریم تا پایان امسال حداقل یکی از ورودی‌های شهر نیشابور را سامان‌دهی کنیم.

,

وی با اشاره به وضعیت بودجه امسال عنوان داشت: بودجه امسال شهرداری طی هشت‌ماهه اول 112 درصد محقق شده است.

,

نائب رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور تأکید کرد: 100 میلیارد تومان بودجه هشت‌ماهه امسال بوده است و 93 میلیارد وصول‌شده است و با اضافه شدن اعتبارات تملک دارایی و سرمایه این مبلغ به 112 درصد می‌رسد.

,

وی تأکید کرد: سازمان آتش‌نشانی 59 درصد، آرامستان‌ها 150 درصد، سازمان سیما، منظر و فضای سبز 62 درصد، سازمان عمران 66 درصد از بودجه خود را محقق کرده‌اند و شهرداری‌های مناطق نیز بالای 100 درصد موفق بوده‌اند.

,

وی تصریح کرد: سهم عمران در بودجه سالانه 837 میلیارد ریال بوده است که هشت‌ماهه اول آن تقریباً 30 درصد محقق شده است

,

صادقی با اشاره به اشکالات واردشده به شرکت پیمانکاری شهرداری گفت: دیدگاهم نسبت به شرکت سبزیور متفاوت است به نحوی که برخی اقدامات صورت نمی‌گیرد ولی پیمانکار پولش را می‌گیرد.

,

نائب رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور با اشاره به انتقادهای صورت گرفته در رابطه با عدم اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر توسط شهردار گفت: 22 پروژه تاکنون توسط شهرداری علی‌رغم داشتن مصوبه انجام‌نشده است.

,

هادی ترقی نیز با انتقاد شدید از عملکرد مدیران کل استان در خصوص تعامل نداشتن با شهرستان‌ها گفت: در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان هشت بند مورد تصویب و دستور وی قرار گرفت که هیچ‌کدام انجام نشد.

,

وی افزود: اکثر هزینه‌های شهرداری حقوق کارکنان است و با توجه به افزایش 36 درصدی حقوق در سال گذشته درحالی‌که ما در بودجه آن را حدود 15 درصد پیش‌بینی کرده‌ایم فشار زیادی به شهرداری وارد کرده است به نحوی که در حال حاضر بودجه بیشتر محقق شده است ولی بازهم دچار کمبود هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه