اخبار داغ

معاون بهبود دامی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان خبرداد؛

راه‌اندازی بزرگترین مرکز پرورش گوسفند خاورمیانه در زنجان

راه‌اندازی بزرگترین مرکز پرورش گوسفند خاورمیانه در زنجان
معاون بهبود دامی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان از راه‌اندازی بزرگترین مرکز پرورش گوسفند خاورمیانه با اعتبار 3 هزار میلیارد ریال در زنجان خبرداد و گفت: با راه اندازی این واحد برای یک هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ در مورد راه‌اندازی بزرگترین واحد گوسفندداری خاورمیانه در زنجان اظهار کرد: راه اندازی این واحد بزرگ دامی در استان زنجان در تولید گوشت قرمز استان بسیار تاثیر گذار خواهد بود و سرمایه‌گذار این طرح بزرگ دامی زنجانی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با تاکید براینکه این واحد بزرگ دامی در زمینه پرورش گوسفندان اصلاح شده فعالیت خواهند کرد، گفت: این واحد بزرگ در واقع زنجیره تولید گوشت قرمز را راه اندازی می‌کند.

,

معاون بهبود دامی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان خاطر نشان کرد: پرورش دام، کشتار دام و بحث بسته بندی آن در یک مجموعه کامل ایجاد خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه 93 هزار راس گوسفند در این مجموعه پرورش داده خواهد شد عنوان کرد: 30 هزار از آن پرواری بوده و 63 هزار راس نیز شیردهی است.

,

صادقی با یادآوری میزان سرمایه‌گذاری این واحد بزرگ دامی بیان کرد: برای راه اندازی این واحد دامی 3 هزار میلیارد ریال سرمایه هزینه خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: با راه اندازی این واحد بزرگ دامی برای حدود یک هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

,

معاون بهبود دامی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان عنوان کرد: با راه اندازی این واحد در شهرستان سلطانیه حدود 2 هزار تن بر میزان افزایش تولید استان زنجان تاثیرگذار خواهد بود.

,

وی خاطر نشان کرد: این طرح از سه فاز تشکیل شده که فاز نخست آن در سال آینده شروع بکار می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه