اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع):

افرادی که در آموزش و پرورش مجلات غیراخلاقی منتشر می کنند لیبرال هستند/ طرح "نماد" نیازمند بازنگری است

افرادی که در آموزش و پرورش مجلات غیراخلاقی منتشر می کنند لیبرال هستند/ طرح "نماد" نیازمند بازنگری است
محمد ملایی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان با انتشار مطالب غیراخلاقی در بدنه آموزش و پرورش مقابله می کند، گفت: فضایی که آموزش و پرورش دنبال می کند فضای رفع تکلیف است و افرادی که در آموزش و پرورش مجلات غیراخلاقی را انتشار می دهند لیبرال هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بعدازظهر امروز در کارگاه آموزشی طرح "نماد" با اشاره به اینکه این طرح توسط آموزش و پرورش به اجرا در آمده است اظهار کرد: ما بر روی نحوه اجرای این مدل حرف داریم و نیارمند بازنگری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, .,

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش طرح "نماد" را یک کار تحولی می داند، گفت: ما روی طرح "نماد" حرف داریم و در عمل کاری تحولی ندیدیم و به مدیر کل هم انتقادات خود را گفته ایم.

, .,

ملایی با بیان اینکه بیت المال در طرح "نماد" هدر می رود افزود: آموزش و پرورش بیاید بگوید پول هایی که در شهرستان بهار برای این طرح هزینه کرده چه خروجی ای داشته است.

, .,

وی ادامه داد: طبق بررسی ها در شهرستان بهار متوجه شدیم که مشاوران غیر متخصص دارند طرح را اجرا می کنند.

, .,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) تاکید کرد: "نماد" یک طرح بالینی و غربال محور هست. وقتی فردی کار بالینی نکرده چگونه می تواند بدون تخصص تشخیص و درمان کند.

, .,

وی با بیان اینکه ده میلیون به ازای هر مدرسه برای این طرح واریز شده است، افزود: آموزش و پرورش باید هزینه های این طرح را به مردم گزارش دهد.

, .,

ملایی اظهار کرد: جریان لیبرال که در سطح وزارتخانه دارد این کار را انجام می دهد قائل به حرف کاربردی نیست.

, .,

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی تربیت مشاوران متخصص است، عنوان کرد: ما مشاوران متخصص را به بقیه کارشناسان مرتبط و مدام اطلاعات آنها را بروز می کنیم.

, .,

ملایی عنوان کرد: در بسیج فرهنگیان در این طرح مشترک ۲۰۰ مدرسه را پایلوت کردیم تا بخشی از این مشکلات را در مدارس حل کنیم.

, .,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع)  افزود: هدف ما این است که باری از دوش مردم و دانش آموزها برداریم و یک مراقبتی از این موضوع در مدارس داشته باشیم.

, .,

وی عنوان کرد: با وجود اینکه چندماه از آغاز سال تحصیلی می گذرد ما در استان مدارسی را داریم که هنوز برای آنها مشاور معرفی نشده هست.

, .,

ملایی تصریح کرد: طرح "نماد" برنامه مشترک ما و آموزش و پرورش است که آموزش و پرورش در این طرح از همکاری با بسیج شانه خالی می کند و کار مردم بر روی زمین مانده است.

, در این طرح از همکاری با بسیج شانه خالی می کند و کار مردم بر روی زمین مانده است,

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان با انتشار مطالب غیراخلاقی در بدنه آموزش و پرورش مقابله می کند، افزود: در برخی مجلات توزیع شده در بین مشاوران مطالبی مشاهده شده است که منطبق با اصول اسلامی نیست.

, .,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) افزود: امام ره در دو سال پایانی عمرشان لیبرال ها را در کنار منافقین می گذارند و این افرادی که در آموزش و پرورش مجلات غیراخلاقی را انتشار می دهند لیبرال هستند.

, .,

وی در پایان گفت: جریان نئولیبرال می خواهد بگوید اسلام ناکارآمد است و تکلیف ما این است که به مردم بصیرت دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه