اخبار داغ

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

اصحاب رسانه به عنوان پل بین مردم و مسئولان عمل کنند

اصحاب رسانه به عنوان پل بین مردم و مسئولان عمل کنند
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اصحاب رسانه به عنوان پل بین مردم و مسئولان عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزت‌الله ضرغامی در آئین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل گفت: اردبیل خواستگاه صلحا، بزرگان، مجاهدان و پاکان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و تصویب ثبت 4 مرداد به عنوان روز شیخ صفی الدین اردبیل در تقویم رسمی کشور، افزود: وقتی این نامگذاری در جلسه شورا مطرح شد با این استدلال که شیخ صفی شخصیتی استانی و ملی نبوده، بلکه شخصیت جهانی داشته و متعلق به جهان اسلام و تشیع است، این ثبت مورد تصویب قرار گرفت.

,

ضرغامی با بیان اینکه آن چیزی که پیام منتقل شده را سازگار می‌کند اعتقاد عمیق به آن پیام است، گفت: رسانه عشق و اعتقاد عمیق به آن پیام است.

,

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه لبیک یا حسین مرحوم منصوری در اردبیل ده پله بالاتر از لبیک یاحسین لبنان بود، تصریح کرد: نتیجه سیاسی این حرکت در اردبیل طنین لبیک یا حسین لبنان در جهان بود.

,

وی با بیان اینکه در حوزه رسانه برخی مواقع نمی‌توان مطلبی را صریح گفت، بلکه باید راه‌های دیگری پیدا کرد، افزود: در این مواقع باید از لحاظ موضوعی و محتوایی هجرت کرد و گاهی نیز باید برای انتقال پیام از حوزه معنوی و فرهنگی بهره جست.

,

ضرغامی با بیان اینکه انقلاب کارهای بزرگی برای کشور کرده است، گفت: رسانه‌ها باید پیشرفت‌های کشور را بگویند.

,

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: در شرایط حساس کشور که مقام معظم رهبری آنرا پیچ و گردنه تاریخی نامیده‌اند، اصحاب رسانه باید به عنوان پل بین مردم و مسئولان عمل کنند.

,

ضرغامی تاکید کرد: اصحاب رسانه صادقانه نقد کنند، نقاط قوت را بیان کرده و برای رفع مشکلات راهکار ارائه نمایند.

,

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

,

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

,

منبع: ایسنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه