اخبار داغ

در حاشیه اجتماع گرامیداشت نهم دی ماه کرمان عنوان شد؛

تنها راه سعادت؛ تداوم انقلاب اسلامی است

تنها راه سعادت؛ تداوم انقلاب اسلامی است
مسئولان استان کرمان با حضور در تجمع بزرگ مردمی 9 دی، اعلام کردند که با حضور در حماسه گرامیداشت نهم دی، تابعیت محض خود را از رهبری، اسلام و خدا اعلام کردیم و تنها راه رسیدن به سعادت دنیا و عقبا حفظ و تداوم انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور اجتماع عظیم با شکوه مردم استان کرمان به مناسب گرامیداشت حماسه نهم دی ماه با حضور مسئولین و مردم در نقاط مختلف دیار کریمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در حاشیه این اجتماع عظیم با تنی چند از مسئولین شهر کرمان به گفتگو پرداخته ایم؛ مشروح گفتگو ها را در گزارش زیر می خوانید.

,

مشرفی: با حضور در این اجتماع تابعیت محض از رهبری را اعلام کردیم

, مشرفی: با حضور در این اجتماع تابعیت محض از رهبری را اعلام کردیم, مشرفی: با حضور در این اجتماع تابعیت محض از رهبری را اعلام کردیم,

علی اکبر مشرفی عضو شورای شهر کرمان در گفتگو با خبرنگار ما؛ با تأکید بر اینکه نهم دی ماه روز بسیار مهم و سرنوشت ساز در تاریخ ایران است، گفت: در این روز مردم مجددا بصیرت، آگاهی و دانش خود را نشان دادند و برای بار دیگر بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری را به منحصه ظهور گذاشتند.

,

وی ادامه داد: در نهم دی ماه دشمنان دیدند که نمی توانند در کشورمان نفوذ کنند و راه نفوذشان با تابعیت از رهبری بسته شد؛ روز نهم دی ماه باید برای آیندگان ما تا همیشه زنده بماند  تا دشمنان بدانند مردم ما همراه، همگام و پشت یکدیگر قرار دارند و همگان پشت سر رهبری هستند.

,

این عضو شورای شهر کرمان با اشاره به مسائل اخیر پیش آمده در کشور ابراز کرد: با حضور در حماسه گرامیداشت نهم دی ماه تابعیت محض خود را از رهبری، اسلام و خدا اعلام کردیم.

,

حجت الاسلام الله وردی: مردم با حضور خود به گمانه زنی های دشمن خاتمه دادند

, حجت الاسلام الله وردی: مردم با حضور خود به گمانه زنی های دشمن خاتمه دادند, حجت الاسلام الله وردی: مردم با حضور خود به گمانه زنی های دشمن خاتمه دادند,

حجت الاسلام و المسلمین حسین الله وردی مدیریت حوزه های علمیه برادران استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به اینکه در جریان انتخابت سال 88 جمعی در تلاش بودند که با استفاده از فرصت پیش آمده به نظام ضربه بزنند، اظهار کرد: با موضع گیری مقام معظم رهبری، مردم بصیر،فهیم و آگاه ایران اسلامی به خیابان ها آمدند و به غائله چند ماهه خاتمه دادند.

,

وی با بیان اینکه خداوند منان از این روز به یوم الله تعبیر می کند، تصریح کرد: یوم الله روزی است که خداوند قدرت نمایی کرد و قدرت نمایی نه بر اساس معجزه بلکه بر اساس ایمان و اعتقاد مردم و نقش مهم رهبری بود.

,

مدیریت حوزه های علمیه برادران استان کرمان با اشاره به اعتراضات صورت گرفته در آبان ماه عنوان کرد: مردم در آن ایام هم در برف و باران به میدان آمدند و توطئه های دشمن را خنثی کردند.

,

حجت الاسلام و المسلمین الله وردی گفت: امروز نیز علی رغم گمانه زنی هایی دشمنان مردم با حضور یکپارچه حماسه آفریدند و مجددا با رهبری و نظام تجدید میثاق کردند.

,

حجت الاسلام علیمرادی:تنها راه سعادت؛ تداوم انقلاب اسلامی است

, حجت الاسلام علیمرادی:تنها راه سعادت؛ تداوم انقلاب اسلامی است, حجت الاسلام علیمرادی:تنها راه سعادت؛ تداوم انقلاب اسلامی است,

حجت‌الاسلام و المسلمین امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار ما؛ با بیان اینکه قیام نهم دی ماه در سال 88 توسط ملت فهیم، حکیم و نجیب ایران رقم خورد، گفت: از آن سال به بعد هر ساله مردم طی مراسمی این روز را گرامی می دارند.

,

وی با تأکید بر اینکه سزاوار است که هر ساله به شکوه و عظمت این مراسم اهتمام بیشتری در نظر گرفته شود، تصریح کرد: حضور در گرامیداشت قیام نهم دی ماه نشان می دهد که ملت ایران به هدف بزرگ انقلاب توجه دارد و همچنین مردم عزیز ایران اعلام می کنند که دوست و دشمن بداند که ملت ایران از هدف بزرگ انسانی و الهی خود دست بر نخواهند داشت.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مردم با حضور خود نشان می دهند که تمامی اجزای حاکمیت کشور به سوی تحقق اهداف و آرمان های بلند انقلاب گام بر خواهند داشت.

,

این مقام مسئول ادامه داد: مردم ایران اسلامی با استواری برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی که همان اهداف انبیا عظام است در این حماسه حضور پیدا خواهند کرد تا تمدن نوین اسلامی شکل گیرد.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی افزود: گرامیداشت حماسه نهم دی ماه نشان می دهد که این ملت باور دارد که تنها راه سعادت دنیا و عقبا رسیدن به اهداف و حفظ و تداوم این انقلاب است و این اجتماع این باور را نشان می دهد.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اجتماع گرامیداشت نهم دی ماه نشان می دهد که ملت از ادامه راه خسته نشده اند و از شروع آن هم پشیمان نیستند و تمامی سختی ها و دشواری های ان را به دلیل هدف بزرگشان حاضر هستند به جان بخرند.

,

وی با تأکید بر اینکه مردم به انقلاب خود افتخار می کنند، گفت: ملت شریف ایران با حضور در اجتماع باشکوه گرامیداشت نهم دی ماه احساس افتخار خود را نمایش می دهند و آنان اعلام می کنند که انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران هیچگاه مایه شرمساری نبوده  است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه