اخبار داغ

نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند؛

حضور حماسی مردم در عرصه‌های انقلاب، قدرت تصمیم‌گیری مسئولان در سطح بین‌المللی را افزایش می‌دهد

حضور حماسی مردم در عرصه‌های انقلاب، قدرت تصمیم‌گیری مسئولان در سطح بین‌المللی را افزایش می‌دهد
نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی حضور مردم را مایه قدرت، شجاعت بیشتر و جرات تصمیم گیری بهتر برای مسئولان نظام در همه عرصه های بین الملل عنوان کردند و گفتند که باید به داشتن چنین مردمی افتخار کرد و دلسوزانه برای رفع مشکلات آن ها تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از "راه آرمان" حماسه 9 دی که در سال 88 پایانی بر هشت ماه فتنه و هجمه بی وقفه علیه نظام و انقلاب و هم چنین اساس و موجودیت اسلام ناب بود با عنوان روز بصیرت در تقویم جمهوری اسلامی نام گرفته است، در همه این سال ها  مردم با حضور با شکوه خود در سالروز گرامیداشت این حماسه بزرگ، با ایمان و بصیرت نشان دادند که عشق به ولایت و میهن هنوز لشکر دارد و به همه اهریمنان بد طینت ثابت کردند که اگر در کربلا و شام نبودند ولی امروز تا آخرین قطره خون مطیع مقتدا و رهبر خود هستند و اجازه نخواهند داد ماجرای کوفیان دوباره در تاریخ تکرار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

آری امروز، روز خروش مردمان پاک سیرت و انقلابی است که از شرک خیل اهریمنان اعلام برائت کردند و با شناخت و بصیرت خود مشت سنگینی بر دهان استکبار و یاوه گویان فرود آوردند. مردم شریف و شهادت طلب کرمان نیز همراه با سایر ملت ایران اسلامی با حضور حماسی خود به جهانیان و به ویژه اربابان نظام سلطه و چند چهره فتنه گر، یک بار دیگر یادآوری کردند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند و سخت ترین شرایط تحریمی را برعلیه ایران فراهم کنند باز هم نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد.

,

مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در خلق این حماسه عظیم، جای جای پهناور ترین استان کشور نیز دوشادوش مردم در صف های به هم فشرده حاضر شدند تا باری دیگر یکدلی مردم دیار کریمان را در حراست از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی به نمایش بگذارند.

,

مردم در حماسه 9 دی فراجناحی عمل کردند

, مردم در حماسه 9 دی فراجناحی عمل کردند,

محمد مهدی زاهدی که در اجتماع  حماسی 9 دی حضور داشت به خبرنگار ما گفت: حضور با شکوه مردم به دشمنان نظام جمهوری اسلامی به دشمنان درس بزرگی داد تا بدانند ملت ایران علیرغم همه مشکلات معیشتی که با آن ها دست و پنجه نرم می کنند باز هم پای نظام ایستاده اند و با اصل نظام همراهی می کنند.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی 9 دی را حماسه ای فراجناحی و فراحزبی می داند و معتقد است عملکرد ضعیف دولت در عرصه معیشتی ارتباطی با اعتقادات مردم به نظام جمهوری اسلامی ندارد و مردم همیشه ثابت کردند که می دانند حساب نظام از مسئولان جداست.

,

زاهدی می گوید: 9 دی سمبل بصیرت مردم ایران و نماد جریان مقاومت و دفاع از نظام و انقلاب در منطقه است و برای ملت ایران فرقی نمی کند چه دولتی سر کار باشد و برای مردم اصل ولایت فقیه و نظام شرط است.

,

مسئولان باید قدر این مردم دلسوز و آگاه را بدانند

, مسئولان باید قدر این مردم دلسوز و آگاه را بدانند,

علی بختیاری که یکی دیگر از نمایندگان مجلس حاضر در جمع مردم در خلق این حماسه عظیم بود، 9 دی را بیعت مجدد مردم با آرمان های امام، رهبری و انقلاب خواند و به خبرنگار ما گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید قدر این مردم را بدانند و در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم دلسوزانه عمل کنند.

,

نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی می گوید: ملت ایران، ملتی هوشیار و همیشه در صحنه هستند و در عرصه های مختلف ثابت کردند هیچ زمانی نظام را به حال خود رها نمی کنند و تحت هر شرایطی پایبند به آرمان ها و ارزش های انقلاب هستند.

,

مردم با حضور خود نشان دادند اجازه نمی دهند کسی کوچکترین خدشه ای به نظام وارد کند

, مردم با حضور خود نشان دادند اجازه نمی دهند کسی کوچکترین خدشه ای به نظام وارد کند,

احمد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان است، او نیز کمر همت بسته و همگام با مردم قدم در خلق این حماسه بزرگ نهاده و معتقد است این انقلاب به پشتوانه این مردم بوده است که تا به حال دوام داشته است.

,

حمزه می گوید: انقلاب که مایه استقلال، آزادی، عزت و سربلندی مردم ایران است برای دوام خود نیازمند حضور مردم است و مردم انقلابی ما این نکته را به طور دقیق درک کرده و پای انقلابی که با نثار خون جوانان رشید خود آبیاری کردند و آن را به نهال بالنده ای تبدیل کردند ایستاده اند.

,

او بیان کرد: مردم امروز با حضور خود باری دیگر به سردمداران کفر و الحاد جهانی و کشورهای مرتجع منطقه اعلام کردند که ما تا جان در بدن داریم پای استقلال، آزادی و عزت کشور خود ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم دشمنان کینه جو و بدخواه ما، کوچکترین خدشه ای را به این نظام وارد کنند.

,

و در پایان همه این نمایندگان اعلام کردند که حضور مردم مایه قدرت، شجاعت بیشتر و جرات تصمیم گیری بهتر برای مسئولان نظام در همه عرصه های بین الملل است لذا باید به داشتن چنین مردمی افتخار کرد و فداکاری این مردم را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه