اخبار داغ

سخنرانان اجتماع نهم دی ماه در استان کرمان عنوان کردند؛

فتنه را باید با روشنگری خاموش کرد/ بالاترین نمره را در ولایت شناسی باید به مردم داد

فتنه را باید با روشنگری خاموش کرد/ بالاترین نمره را در ولایت شناسی باید به مردم داد
سخنرانان اجتماع گرامی داشت قیام نهم دی ماه در استان کرمان بیان کردند که فتنه را باید با روشنگری خاموش کرد، هرجا روشنگری باشد فتنه انگیز دستش کوتاه می‌شود و در ولایت شناسی بالاترین نمره را به مردم باید داد چون باعث ثبات و امنیت نظام همین مردم بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور مردم استان کرمان در اجتماع پر شور گرامیداشت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و ایستادگی ملت انقلاب اسلامی در برابر دشمنان کشور عزیزمان شرکت کردند. سخنرانان در نقاط مختلف دیار کریمان ضمن گرامیداشت این روز موارد متعددی در خصوص شرایط کشور  بیان کردند که مشروحآن را در گزارش زیر می خوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رفسنجان: فتنه را باید با روشنگری خاموش کرد

, رفسنجان: فتنه را باید با روشنگری خاموش کرد,

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه اظهار داشت: مردم با حضور بهنگام و با بصیرت آتش فتنه را در سال 88 خاموش کردند و در بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب، میثاق خود را تحکیم بخشیدند.

,

وی با بیان اینکه جریان نه دی مبتنی بر سه اصل بصیرت، تکلیف محوری و اقدام به موقع و بهنگام بود تصریح کرد: فتنه تمام شدنی نیست، آنان که با کوردلی برخورد کردند و حقایق را نمی دیدند در واقع گور خود را کندند.

,

عسکری خاطر نشان کرد: در این تجمع همه با حضورمان از عمق جان سر می دهیم که هرگز دست از ولایت فقیه دست بر نمی داریم و تا آخرین قطره خونمان بر اساس میثاقمان با رهبری ،وفادار هستیم.

,

وی بیان داشت: فتنه را باید با روشنگری خاموش کرد ، هرجا روشنگر ی باشد فتنه انگیز دستش کوتاه می شود، جریان فتنه 88 باید بازخوانی شود و برای افرادی که ده سال گذشته را فراموش کردند، یادآوری شود.

,

فاریاب: مسئولان نباید بهانه دست دشمن دهند

, فاریاب: مسئولان نباید بهانه دست دشمن دهند,

حجت الاسلام والمسلمین رزاقپور مسئول نمایندگی بسیج اقشار استان کرمان در جمع مردم فاریاب اظهار کرد:سال 88 یک نقطه عطف تاریخی بود که ملت ما از آن سربلند بیرون آمد و مردم ما باید مراقب باشند که حافظه تاریخی را ازآنها نگیرند ودر سال 88 چه اتفاقی افتاد که بعد از یک انتخابات پرشور که خاری بود برچشم دشمنان سپس عده ای آمدند در آتش فتنه دمیدند و آن اتفاقات رخ داد.

,

حجت الاسلام رزاقپور ادامه داد:  88 سالی بود برای اولین بارصدای هلهله دشمنان بلند شد ودر ایام عاشورا به اصل اعتقادات ما توهین کردند و عده ای در داخل وسیله شدند چه با بیانیه های خود چه بازبانشان و چه با سکوتشان، موسوی و کروبی هم عروسک های خیمه شب بازی این فتنه بودند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج اقشار استان بیان داشت: در اغتشاشات آبان ماه امسال و در موضوع بنزین نیز عده ای با بی تدبیری خود برای نظام هزینه درست کردند. آیا نمی شد  فضا را از قبل آماده کرد، و از ظرفیت رسانه ها و نخبگان به درستی استفاده کرد. چرا برای نظام و رهبری هزینه درست می کنید.

,

حجت الاسلام رزاقپور درپایان اذعان کرد:  این را همه بدانند و به همه اعلام میکنیم جوانان زبان همه ملت برای مطالبه گری هستند و اگر ما میخواهیم فضا درست شود باید درست انتخاب کنیم و سعی کنیم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی نمایده ای را به مجلس بفرستیم که در مرحله اول انقلابی باشد نه منفعل و اینکه جوان متخصص و ساده زیست باشد.

,

رودبار جنوب: 9 دیماه تجلی پیوند امام امت در جامعه اسلامی است

, رودبار جنوب: 9 دیماه تجلی پیوند امام امت در جامعه اسلامی است,

راد کارشناس مسائل سیاسی در اجتماع مردم رودبارجنوب به مناسبت سالروز نه دی ماه اظهار کرد: نهم دی ماه، تجلی پیوند وسیع امام امت در جامعه اسلامی است چیزی که شاید اندیشه لیبرال نتواند آن را درک کند.

,

وی افزود: رابطه متفاوت بین مردم و کسانی که زمام امور یک جامعه را با مشارکت خود مردم و به تعبیر خود مقام معظم رهبری در یک ساز و کار "مردم سالارانه" در دست دارند.

,

راد اظهار کرد: به بهانه تقلب در انتخابات فتنه ۸۸کلید خورد، بستر توطئه انتخابات و رمز فتنه تقلب در انتخابات بود رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه مساله را در میان گذاشت.

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه پیچیدگی شرایط فتنه در سال ۸۸ شرایط حق از باطل را برای  مردم سخت کرد، بیان داشت:  برخی از مسئولین از اعضا فتنه بودند و اموال عمومی را در طول شش ماه تخریب کردند، ولی مردم با سیلی محکم تمام فتنه را پاک کردند.

,

وی تصریح کرد: در ولایت شناسی بالاترین نمره را به مردم باید داد چون باعث ثبات و امنیت نظام همین مردم بودند که همیشه با حضور به  هنگام در عرصه وارد می شوند و فتنه ها را خاموش می کنند.

,

راد عنوان کرد: دشمن در تمامی فتنه ها بدنبال دوری مردم از ولایت است، مسئولین دقت داشته باشید توطئه دشمن تمام نشدنی است، مردم با ورود به موقع در صحنه توطئه ها را خاموش کردند.

,

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: نهم دیماه روز قدر دانی از ملت شریف ایران است و باید قدر این مردم را بدانند و گره از کار آنها بگشاید.

,

راد گفت: دشمن از ما عصبانی است و برای انتخابات برنامه دارند و مردم فعلا آتش فتنه را خاموش کردند و این فتنه ها باید درس عبرت شود.

,

کارشناس مسائل سیاسی در پایان با بیان اینکه ما به مجلس کار آمد انقلابی و دلسوز نیاز داریم، افزود: از فتنه ۸۸درس عبرت بگیریم هر کس رای مردم را خراب کند دشمن است،ما نیاز به مشارکت مردم در انتخابات داریم و در این برهه باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

,

رودبار جنوب: دشمن از بصیرت، ایمان و اعتقاد راسخ مردم به ولایت می ترسد

, رودبار جنوب: دشمن از بصیرت، ایمان و اعتقاد راسخ مردم به ولایت می ترسد,

حجت الاسلام والمسلمین گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در اجتماع مردم بصیر این شهرستان در نهم دیماه اظهار کرد: اگر بخواهیم به ملت نمره بدهیم ملت ایران نمره بیست خواهد گرفت, بصیرت است که ما را از همه ملتها جدا می کند.

,

حجت الاسلام والمسلمین گروهی ادامه داد: در سال ۸۸روز نهم دی مردم با عمل به هنگام و بصیرت به میدان آمدند و آتش فتنه را خاموش کردند.

,

وی با بیان اینکه دشمن از بصیرت، ایمان و اعتقاد راسخ مردم به ولایت می ترسد،گفت: اینهمه دشمن ما را محاصره کردند ولی نتوانستند به این نظام و انقلاب ضربه بزنند و از این لحاظ ما باید قدر دان این مردم باشیم.

,

امام جمعه رودبار جنوب از حضور پرشور اقشار مختلف مردم قدر دانی کرد و افزود: رودبار جنوب دورترین منطقه است اما حضور پرشور مردم در این جلسه نورانی انسان را خوشحال می کند به فضل خدا با همین بصیرت و شور و شوق ان شاءالله پای صندوقهای رای حاضر و فرد اصلح را انتخاب می کنند.

,

وی در پایان افزود: همه ما با بصیرت حسینی سرنوشت خود را تعیین خواهیم کرد.

,

نرماشیر: بصیرت و آگاهی عامل موفقیت ایران در فتنه 88 بود

, نرماشیر: بصیرت و آگاهی عامل موفقیت ایران در فتنه 88 بود,

حجت الاسلام و المسلمین روح الله ایرانژاد امام جمعه نرماشیر با بیان اینکه فتنه از ریختن خون خیلی بدتر است، گفت:وقتی آدم بصیرت داشته باشد کسی جلوگیر او نیست و این بصیرت مردم بود در سال ۸۸ که کشور ما را حفظ کرد.

,

امام جمعه نرماشیر افزود: در فتنه ۸۸ انقلاب ما و کشور تا لب پرتگاه رفت،اما این ولایتمداری مردم بود که از فتنه عبور کردند.

,

حجت الاسلام ایرانژاد در ادامه بیان داشت: میخواهند از راه فتنه انگیزی کشور ما را بهم بریزند و ولایتمداری کشور ما را از بین ببرند،اما آنها نمیدانند که مردم ما با بصیرت و آگاهی کامل هستند.

,

وی عامل موفقیت ملت ایران را در فتنه ۸۸ بصیرت و آگاهی دانست و گفت: ملتی با بصیرت و با آگاهی کامل و همراه با ولایت و رهبری و این رهبری حکیم بود که مردم را هدایت کرد و از فتنه عبور داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه