اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دولتمردان مجمع تشخیص را به سیاسی کاری متهم نکنند

دولتمردان مجمع تشخیص را به سیاسی کاری متهم نکنند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولتمردان مجمع را به سیاسی کاری متهم نکنند با تصویب FATF تضمینی برای برداشته شدن تحریم نیست و مزایایی برای ما نخواهد داشت که هیچ روزنه های دور زدن تحریم را نیز به دشمنان آشکار می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، حسین مظفر، در همایش گرامیداشت نهم دیماه که پیش ظهر امروز  امروز در مصلی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان در این چهل سال دست از  خیانت و فریب کاری برنداشته اند و با کمال تاسف عده ای پیاده نظام آنها شدند و با سکوت و همراهی خود بر  خیانت آنان افزوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, ,

وی افزود: ملت ایران توانست از چهل سال  گردنه فریب تحریم و دشمنی ها به سلامت عبور کنند؛ شاید بعضی فکر کنند این فتنه دعوای انتخاباتی بوده اما به قول خودشان انتخابات بهانه بود اصل نظام نشانه بود.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در فتنه 88 آشوب ها و پروژه های کشته سازی به همراهی بیگانگان انجام دادند و در فضای مجازی جو سنگینی به یاری پادوها داخلی به جریان انداختند.

,

وی با اشاره به اینکه در فتنه 88 به ارزش های دینی تاختند تصریح کرد: استکبار جهانی و سلطنت طلب های با این خیال که مردم در فشار اقتصادی هستند و جوانان دیگر اعتقادی به اسلام و نظام ندارند این فتنه را کلید زدند غافل از اینکه بدترین اشتباه محاسباتی خود را انجام داده اند و همین جوانان و مردم در صف اول حماسه 9 دی بودند.

,

مظفر با بیان اینکه مردم اردبیل یک روز زودتر حماسه آفرینی کردند تاکید کرد: مهمترین دستاورد فتنه 88 برای ما  عبرت آموزی است که باید هوشیار بوده و به پیمان آنهایی که به راحتی عهدشان را زیر پا می گذارند خوشبین نباشیم.

,

عضو تشخیص مصلحت نظام  با بیان اینکه برخی خواص در فتنه 88 دچار استحاله شدند گفت: برخی خواص دچار استحاله شده‌اند و همانند صدر اسلام که اشخاص بلند پایه اسلام در شکست های نقش آفرین بودند در این برهه نیز این افراد دچار لغزش شدند.

,

وی تصریح کرد: دولتمردان چرا به جای رسیدن به مشکلات معیشتی مردم سیاسی کاری می کنند و دل به معاهدات بین المللی می بندند.

,

مظهر اظهار داشت: لوایح FATF  هم اکنون در دستور کار مجمع تشخیص مصلح نظام است چرا این مجمع را به سیاسی کاری متهم می کنند ما صدها کنوانسیون دیگر را تصویب کردیم چرا این حساسیت نبود چون این کنوانسیون سر ته آن معلوم نیست؛ چند کشور جمع شدند و می خواهند برای دنیا تصمیم بگیرند و می توانند دست به بندها آن  ببرند و ایران را تروریسم بنامند.

,

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:دولتمردان مجمع را به سیاسی کاری متهم نکنند؛ بخدا ما سیاسی کار نیستیم و مردم بدانند با تصویب FATF  تضمینی برای برداشته شدن تحریم نیست و مزایایی برای ما نخواهد داشت که هیچ روزنه های دور زدن تحریم را نیز به دشمنان آشکار می کنیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه