اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد؛

9 دی، پاسخ قاطع ملت ایران به فتنه‌گران/ تکذیب مطالب منتشرشده درباره‌ FATF

9 دی، پاسخ قاطع ملت ایران به فتنه‌گران/ تکذیب مطالب منتشرشده درباره‌ FATF
آیت‌الله مجتهد شبستری گفت: عده‌ای فکر می‌کنند فتنه 88 کشور را از لحاظ سیاسی در سطح بین‌المللی دچار ضرر و زیان کرد ولی باید گفت حضور مردم در صحنه باعث شد که کشور از لحاظ بین‌المللی مقتدر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله مجتهد شبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با آناج، با اشاره به سالروز حماسه نهم دی گفت:  9دی روز تاریخی در انقلاب اسلامی ایران بود به همین خاطر برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: این روز نشانگر بصیرت مردم بود، در حالی که برخی به دلیل اعتراض به نتیجه انتخابات کشور را دچار التهاب کرده بودند مردم با حضور خود در وسط میدان، نشان دادند که پیوند ناگستنی با انقلاب و ولایت‌فقیه دارند. مردم تبریز در 8 دی و سپس 9 دی در سراسر کشور  پاسخ قاطع ملت ایران به فتنه‌گران بود.

,

امام جمعه سابق تبریز تصریح کرد: عده‌ای فکر می‌کنند فتنه 88 کشور را از لحاظ سیاسی در سطح بین‌المللی دچار ضرر و زیان کرد ولی باید گفت: حضور مردم در صحنه باعث شد که کشور از لحاظ بین‌المللی مقتدر شود چرا که هر کشوری از پشتوانه مردمی برخوردار بوده در عرصه جهانی نیز با اقتدار ظاهر خواهد شد.

,

آیت‌الله مجتهد شبستری دشمن استکبار با ملت ایران را ریشه‌ای خواند و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی، همواره کشورمان با تحریم‌های ظالمانه روبه‌رو شده بود و هرساله نیز این تحریم‌ها افزایش می‌یابد. بعید می‌دانم دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی  ایران محدود به فتنه 88 باشد. خصومت دشمن با ملت ایران نسبت به زمان  متغیر است گاهی در قالب فرهنگی، گاهی نظامی و هرازگاهی هم در قالب رسانه انجام می‌شود.

,

وی افزود: تلاش اصلی دشمن ساقط کردن حکومت جمهوری اسلامی در ایران است ولی جرات ندارد این موضوع را مستقیم بیان کند، البته دلایل مستحکمی در دست داریم که نشان می‌دهد، دشمن نیات پلیدی در سر دارد.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایجاد فضای دوگانگی در کشور را سهم مهلکی دانست و عنوان کرد: معلوم است وقتی دشمن وحدت و انسجام ملت ایران را مشاهده می‌کند دچار سرخوردگی می‌شود و در تلاش است فضای کشور را در آستانه انتخابات دوقطبی کند ولی تاکید رهبر انقلاب و فرهیختگان جامعه بر انسجام هرچه بیشتر مردم ایران اسلامی است.

,

آیت‌الله مجتهد شبستری حضور مردم در صحنه انتخابات را از امتیازات نظام اسلامی دانست و گفت: مردم همیشه در صحنه حضور داشته‌اند از راهپیمایی‌های مختلف گرفته تا انتخابات، حضور مردم کاملا مشهود است در انتخابات آتی مجلس نیز مردم ایران با شرکت گسترده ضربه دیگری بر پیکره دشمن وارد خوهند ساخت.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه موضوع «FATF» در کمیسیون‌های مجمع تشخیص بررسی می شود یادآور شد: یکی از خبرگزاری‌ها  سخنان خلاف واقعی از جانب بنده منتشر شده بود که قویا این موضوعات را تکذیب می‌کنم. نگفته بودم  اف‌ای‌تی‌اف در مجمع تصویب شده است فقط گفته بودم  مورد بحث و بررسی است و یکی از خبرگزاری ها سخنان مرا تحریف کرده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه