اخبار داغ

ضرغامی مطرح کرد؛

ماجرای قیف‌هایی که موسوی مدعی بود در صندوق‌هاست!

ماجرای قیف‌هایی که موسوی مدعی بود در صندوق‌هاست!
عضو شورای عالی انقلاب در خصوص نرمش رهبر انقلاب در مقابله مدعیان تقلب گفت: موسوی ادعا می‌کرد، در صندوق‌ها قیفی گذاشتند که درون آن آرای احمدی‌نژاد است! من به موسوی گفتم که مگر امکان دارد چنین اتفاق گسترده‌ای در کشور رخ دهد و کسی نفهمد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، عزت الله ضرغامی در مراسم نهم دی ماه در مصلی امام خمینی(ره) تبریز درباره نقش آذربایجان و تبریز در فتنه 88 اظهار داشت: از سال 88 تا به امروز که ده سال گذشته منتظر بودم تا رو در رو از شما مردم تبریز تشکر کنم، البته شما صاحب این انقلابید و خودتان برای پایان فتنه حرکت کردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه تهران در سال 88 مرکز این ناآرامی‌ها شده بود و در دیگر شهرها خبری نبود، گفت: دشمن سعی داشت که اوضاع را به گونه‌ای دیگر نشان دهد و آشوب را به شهرهای دیگر بکشاند اما تصاویری که در هشت دی از تبریز به صداوسیما رسید و شب نهم دی پخش بسیار تاثیرگذار بود.

,

عضو شورای عالی انقلاب با اشاره به حماسه هشتم دی ماه در تبریز عنوان کرد: تصاویری که با محتوا و شعارهای خوب از مردم تبریز پخش شد تاثیر بسیار خوبی بر مردم داشت، این تصاویر به قدری خوب که شخصا به امام جمعه وقت زنگ زدم و تشکر کردم.

,

وی خطاب به مردم آذربایجان ادامه داد: مردم آذربایجان و تبریز شما همیشه پیشگام بودید از زمان مشروطیت تا دوران پرشکوه انقلاب اسلامی، آن چهلم معروفِ شما برای کشته شدگان قم خود سرآغاز سقوط حکومت پهلوی بود و مسیر جدیدی را شکل داد. در دوران فتنه هم هشتم دی تبریز پیشگام بود.

,

ضرغامی با تاکید بر پیشگامی مردم تبریز در حوادث اخیر نیز ابراز داشت: در همین مسائل اخیر که اعتراض به حق و مشکلات معیشتی مردم را فتنه‌گران تغییر دادند، مردم تبریز پیشگام بودند و اجازه سواستفاده به دشمنان ندادند.

,

مردم ایران، همواره سپاسگزار مردم آذربایجان

, مردم ایران، همواره سپاسگزار مردم آذربایجان,

وی با اشاره به ماهیت فتنه عنوان کرد: فتنه تردید ایجاد می‌کند و بعد از فرونشستن گرد و غبار فتنه مشخص می‌شود، اینکه کسی در حین گرد و غبار فتنه را ببیند بصیرت می‌خواهد. در همین مسائل اخیر اگرچه اعتراض به حق بود و معیشت و زندگی مردم باید تامین شود اما برخی از آن سواستفاده کردند.

,

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه مردم ایران همیشه سپاسگذار مردم آذربایجان ئ تبریز هستند، یادآور شد: در حوادث اخیر و سواستفاده دشمنان باعث به خطر افتادن انقلاب شد اما مردم تبریز و زنجان جلوی فتنه جدید ایستادند.

,

وی در خصوص اینکه برخی فکر می‌کنند مراسم نهم دی باعث تفرقه می‌شود، گفت: در همین مراسم از نماینده ولی‌فقیه و استاندار تا همه مسئولین حضور دارند، نهم دی ماه مربوط به شخص و جناح نیست و متعلق به همه است.

,

تلاش جریان معاند برای احتزاز پرچم سبز در بازی تراکتور

, تلاش جریان معاند برای احتزاز پرچم سبز در بازی تراکتور,

ضرغامی با بیان خاطره‌ای از تلاش معاندان برای نشان دادن پرچم فتنه در بازی تراکتور تشریح کرد: در یکی از جلسات به رهبر انقلاب گفتم در شبکه‌های معاند برای یکی از بازی‌های تراکتور از هواداران خواسته بودند که پرچم سبز با خود حمل کنند، ما فکر می‌کردیم شاید چنین اتفاقی رخ دهد و عده‌ای چنین کاری کنند.

,

وی افزود: اولین تصاویری که پخش شد باورم نمی‌شد که همه فقط پرچم تراکتور داشتند و کسی پرچم سبز نداشت، هرچه دوربین را چرخاندند هیچ پرچم سبز یا شعاری ندیدیم و سایتی مانند بالاترین که بیشترین تلاش را برای چنین تحرکی انجام دادند، بعد از این اتفاق منفعل شد. بعد از اینکه این مساله را برای رهبر انقلاب تعریف کردم ایشان خنده‌ای کردند و گفتند: تبریز است دیگر.

,

رئیس اسبق صدا و سیما با رمزگشایی از این جمله رهبر انقلاب تاکید کرد: بعدها فهمیدم این حرف یعنی شما چه اندیشیدید زیرا تبریز پشتیبان انقلاب است و تبریز الگوی پشتیبانی است.

,

وی با بیان اینکه برخی خواص در موضوع فتنه به تردید افتادند، ابراز داشت: در فتنه 88 برخی خواص دچار تردید شدند و در حالیکه آبرویشان از انقلاب بود، حاضر به مرزبندی نشدند اما بعد از سخنان ۲۹ خرداد رهبر انقلاب در نماز جمعه، راه برای برخی خواصِ گمراه روشن شد.

,

ضرغامی در خصوص اتفاقات نماز جمعه سال 88 خاطرنشان کرد: در همان نماز جمعه، امثال آقای کروبی مردم را به تمام کردن کار انقلاب دعوت می‌کردند اما سخنان رهبری کار را تمام کرد، تقلب اسم رمزی بود که برای فتنه انتخاب کرده بودند و من این مسائل را برای جوانان امروز روشن می‌کنم که ده سال قبل خردسال بودند و از آن روزها تحلیلی ندارند.

,

وی با اشاره به اینکه رئیس اصلاحات که چنین ادعایی داشت، خودش می‌دانست که امکان تقلب وجود ندارد، گفت: در سال 84 که کروبی در انتخابات ریاست جمهوری گفت،من یک چرت زدم کس دیگری را به جای ما گذاشتند! این حرفها خطاب به دولت آقای خاتمی بود و آنها این حرف را مورد مضحکه قرار دادند اما چرا سال 88 این آشوب‌ها را به راه انداختند در حالیکه سال ۸۴ رای آقای کروبی نزدیک به دیگر کاندیداها بود اما سال ۸۸ آرا بسیار متفاوت شد.

,

ماجرای قیف‌هایی که موسوی مدعی بود در صندوق‌هاست!

, ماجرای قیف‌هایی که موسوی مدعی بود در صندوق‌هاست!,

عضو شورای عالی انقلاب در خصوص نرمش رهبر انقلاب در مقابله مدعیان تقلب عنوان کرد: در سال 88 رهبر انقلاب برای گرفتن بهانه با روسای ستادها جلسه گذاشت که مجددا آرا شمارش شود، در کدام کشور رهبرشان چنین کاری انجام می‌دهد؟ حتی در سال ۸۸ در زمان پخش مستند آقای کروبی شورای پنج نفره ایراداتی را به این مستند گرفت اما کروبی تهدید کرد که اگر یک فریم حذف شود اعلام می‌کنم این مستند من نیست.

,

وی ادامه داد: یک ساعت مانده به پخش به رهبر انقلاب نامه نوشتیم و مضمون جواب ایشان این بود که بهانه دستشان ندهید و هرچه می‌خواهند پخش کنید.

,

رئیس اسبق صدا و سیما با اشاره به دیدار با موسوی و کروبی گفت: بعد از انتخابات 88 من به خانه آقایان کروبی و موسوی رفتم اما وقتی اطرافیان آنها را دیدم فهمیدم چیزی درست نمی‌شود زیرا اطرافیان موسوی و کروبی برای آنها تصمیم می‌گرفتند.

,

وی با بیان برخی درخواست‌های موسوی عنوان کرد: آن زمان موسوی به من گفت که باید اجازه دهید، به صورت مستقیم با مردم صحبت کنم، گفتم که چنین چیزی کی مرسوم بوده که کاندیدای شکست‌خورده در تلویزیون صحبت کند؟ و یا حداقل یک مجری کنار شما باشد اما آقای موسوی حتی قبول نکرد کسی در کنارش باشد تا مناظره کند!

,

ضرغامی در خصوص ادعای تقلب موسوی عنوان کرد: موسوی ادعا می‌کرد، در صندوق‌ها قیفی گذاشتند که درون آن آرای احمدی‌نژاد است! من به موسوی گفتم که مگر امکان دارد چنین اتفاق گسترده‌ای در کشور رخ دهد و کسی نفهمد؟

,

وی درباره عدم تمایل رهبر انقلاب در دوران ریاست جمهوری به تخست‌وزیری موسوی اظهار داشت: رهبرانقلاب در دور دوم ریاست جمهوری، آقای موسوی را به عنوان نخست وزیر نمی‌خواستند و این حق طبیعی یک رئیس جمهور بود. بعدها رهبر انقلاب عنوان کردند که این عدم تمایل به دلیل عدم توان آقای موسوی در اداره کشور بود اما به دلیل توصیه امام و مصلحت آن روز ایشان آقای موسوی را مجددا انتخاب کردند، چطور است که آن زمان رهبری و ولایت فقیه خوب بودند؟

,

عضو شورای عالی فضای مجازی در تشریح اینکه رهبر انقلاب در همان زمان از سران فتنه خواستند که با ضدانقلاب مرزبندی کنند، گفت: همان زمان جمع 20 نفره از ضدانقلاب و کاباره‌ای‌ها مانند اکبر گنجی و گوگوش در خارج از کشور جمع شدند و فریاد می‌زدند که رای ما رو پس بدید! در حالیکه اصلا این افراد رای نداده بودند.

,

دستاوردهای انقلاب را زیر سوال نبریم

, دستاوردهای انقلاب را زیر سوال نبریم,

وی با توصیه به مرزبندی صحیح ابراز داشت: متاسفانه من دیدم حتی برخی افراد معتقد که رسانه در دست دارند مرزبندی خوبی ندارند و هرکسی که اندکی با ما مشکل دارد نباید طرد شود و مرزبندی شدید انجام دهیم، این خواسته رهبری نیست.

,

ضرغامی با اشاره به زندگی عمار عنوان کرد: عمار کسی بود که برخی‌ها از پیامبر می‌خواستند به دلیل عدم حمایت اولیه از وی برائت کند اما پیامبر چنین کاری نکرد، در فرصت دوم بود که عمار، عمار شد و اگر امروز بود ما چگونه عمار را قضاوت می‌کردیم؟! ما باید وحدت داشته باشیم و مرزبندی‌های غیرواقعی نداشته باشیم.

,

رئیس اسبق صدا و سیما در خصوص نحوه ابراز مطالب خاطرنشان کرد: من در انتقادی که به دولتی‌ها داشتم این بود که مشکلات معیشتی مردم افزایش پیدا کرده است، مردم امروز مطالباتشان از اشتغال به گرانی رسیده و چه کسی باید این موضوع را کنترل کند؟

,

وی ادامه داد: البته که باید مواظب باشیم از  مطالبات بحق سواستفاده نشود و سیاهنمایی نگردد و نباید بخاطر مشکلات دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیریم و حتی علی‌رغم انتقاد به دولت کارهای خوب را هم ببینیم.

,

ضرغامی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی نشان می‌دهند که دولت هیچ کاری انجام نمی‌دهد و از آن طرف وقتی مشکلات مردم را به دولتی‌ها می‌گوییم متهم به سیاهنمایی می‌شویم، نباید مشکلات مردم فراموش و یا انکار شود اما نباید دستاوردهای انقلاب و دولت‌ها نیز فراموش شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه