اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

عوامل داخلی فتنه 88، دشمن را برای جنگ اقتصادی حریص‌تر کردند

عوامل داخلی فتنه 88، دشمن را برای جنگ اقتصادی حریص‌تر کردند
جعفر قنادباشی بیان کرد: حامیان فتنه سیاسی 88 که عامل تحریم علیه ملت شدند مردم را وادار به اغتشاشاتی کنند که ممکن است به نفع دشمن تمام شود؛در واقع دشمن با ایجاد شکاف و اختلاف می خواهند به اهداف خود برسد که ما باید هوشیار باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با صبح زاگرس؛ در خصوص فتنه 88 و تبعات اقتصادی آن گفت: هر جنگی علیه یک کشور با توجه به نقاط ضعف آن کشور صورت می گیرد،در برابر آن نقاط قوتی است که ملت ها می توانند داشته باشند تا به مقابله با آن جنگ برخیزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 جعفر قنادباشی تصریح کرد: یکی از این نقاط قوت انسجام ملی است، در واقع همین نقطه قوت سبب شده است که در شرایط حساس آرامش در کشور حاکم شده و موجب می شود تا دشمن چه در جنگ نظامی،چه در جنگ اقتصادی و چه جنگ سیاسی یا منصرف شود یا احساس ناتوانی و ضعف کند.

,

وی افزود: آنچه که در این سالها رخ داد، این است که ما از لحاظ نظامی به درجاتی رسیدیم که دشمنان ما توانایی رویاریی نظامی با ما را ندارند و طبیعتا جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه ما آغاز کردند.

,

قنادباشی خاطرنشان کرد:این جنگ اقتصادی علیه کشور ما جنگی همه جانبه،گسترده و بی سابقه است ؛این جنگ با توجه به شرایط داخلی ایران هم صورت می گیرد.

,

وی گفت: زمانی که ما وحدت و انسجام ملی داشته باشیم، اشتهای دشمن و علاقه مندی و انگیزه اش برای این نوع جنگ کمتر می شود اما زمانی که انسجام از بین رفته یا کم رنگ شود، دشمن برای غلبه بر ما در جنگ اقتصادی امیدوار تر می شود.

,

این کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه فتنه 88 دشمن را برای اعمال فشار بیشتر بر ما تحریک کرد،گفت: قبل از فتنه 88 تصور استکبار این بود که در ایران یک اقتدار و انسجام ملی وجود دارد که همین موضوع آنها را ناگزیر به عقب نشینی و پذیرش شرایط با ما می کرد اما به مجرد وقوع فتنه 88 و وقوع اغتشاشات و فتنه، اوباما از سخن خود برگشت و انگیزه های تهاجم به ما در آن ها بیشتر شد.

,

قنادباشی تصریح کرد:در این جنگ اقتصادی آنها احساس کردند که اگر فشار اقتصادی به ما وارد کنند به اهداف خود دست می یابند .

,

وی گفت:متاسفانه عوامل داخلی فتنه 88 دشمن را برای جنگ اقتصادی و فشار بر کشور ما حریص تر و امید آنها را برای پیروزی بر ما بیشتر کرد.

,

این کارشناس و تحلیل گر سیاسی خاطرنشان کرد: اکنون استراتژی آمریکا اینگونه است که چنان فشار اقتصادی بر ملت وارد شود تا مردم به ستوه بیایند.

,

 قناد باشی گفت:هر چند تحمل مردم زیاد است اما حامیان فتنه سیاسی 88 که عامل تحریم علیه ملت شدند به دنبال توطئه اقتصادی هستند و مردم را وادار به اغتشاشاتی کنند که ممکن است به نفع دشمن تمام شود؛در واقع دشمن با ایجاد شکاف و اختلاف می خواهند به اهداف خود برسد که ما باید هوشیار باشیم.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه