اخبار داغ

نماینده مردم تبریز مطرح کرد؛

تسویه حساب اصلاح طلبانِ مجلس با وزیر کشور با تکیه بر داده‌های ضدانقلاب

تسویه حساب اصلاح طلبانِ مجلس با وزیر کشور با تکیه بر داده‌های ضدانقلاب
سعیدی در تشریح ماجرای استیضاح وزیر کشور گفت: بعضی از همکاران قصد داشتند مطالبی را گفته و فیلم‌هایی را نشان دهند که شبکه‌های ضد انقلاب بر روی آنها مانور می‌داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با تبریز بیدار در خصوص منتفی شدن استیضاح وزیر کشور در مجلس گفت: این استیضاح دلایل متفاوت و مختلفی دارد، بعضی از دلایل سیاسی و شاید انتخاباتی (هرچند اندک) باشد و بعضی دلایل نیز واقعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار,

وی با اشاره به نقش عمده طیف اصلاح‌طلب مجلس در استیضاح وزیر کشور، اظهار داشت: در این مقطع که کشور به آرامش نیاز دارد، اغلب طیف اصلاح طلب مجلس جزو امضاکنندگان استیضاح وزیر کشور بودند و قصد مطرح کردن مباحثی را داشتند که امنیت کشور را به خطر می انداخت.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: ما نمی گوییم وزارت کشور در اتفاقات اخیر قصور نداشت، اما وقتی در شرایطی که کشور به آرامش نیاز دارد، مصلحت نبود وزیر کشور به مجلس کشانده و استیضاح شود. حتی من شنیده بودم که بعضی از همکاران قصد داشتند مطالبی را گفته و فیلم هایی را نشان دهند که شبکه های ضد انقلاب بر روی آنها مانور می داد.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه محمدرضا عارف (سرلیست اصلاح طلبان) جزو مخالفان استیضاح وزیر کشور بود، عنوان کرد: با وجود این مخالفت، سایر نمایندگان این طیف از جمله آقای مطهری و... به حرف آقای عارف گوش ندادند و به جد خواهان انجام‌ استیضاح بودند.

,

سعیدی همچنین در مورد دلایل استیضاح وزیر نفت نیز بیان کرد: با وجود اینکه قبلا می گفتند هیچ تغییری در قیمت سوخت اعمال نخواهد شد، چطور شد به یکباره افزایش قیمت انجام شد؟! یا مثلا در انعقاد و واگذاری بعضی پروژه ها و مناقصات سوالاتی وجود داشت که نمایندگان می خواستند، وزیر نفت توضیح دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه