اخبار داغ

رییس سازمان حفاظت اطلاعات در وزارت دفاع و پشتیبانی:

بی تدبیری در طرح سهمیه بندی بنزین باعث شد بیش از ۳۰ هزار میلیاردتومان به کشور خسارت زده شود

بی تدبیری در طرح سهمیه بندی بنزین باعث شد بیش از ۳۰ هزار میلیاردتومان به کشور خسارت زده شود
تجمع مردمی حماسه ۹ دی با حضور سردار خادمی، مسؤولین و اقشار مختلف شهرستان قرآنی استهبان در مسجد جامع برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از شیرازه، تجمع مردمی حماسه ۹ دی با حضور مسؤولین و اقشار مختلف شهرستان قرآنی استهبان در مسجد جامع برگزار گردید.
سرهنگ احمدی جابری فرمانده سپاه استهبان ضمن خیرمقدم و تشکر از مردم بدلیل حضور در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی گفت: مردم شهیدپرور استهبان با حضور خود باعث ماندگاری حماسه ۹ دی شده اند و باید از مسؤولین شهرستان که زمینه برگزاری چنین مراسمی را فراهم آورده اند تشکر نماییم.
در ادامه سردار مجید خادمی با اشاره به نقش مردم در خاموش کردن فتنه ها گفت: هر جا که در کشور فتنه ای رخ دهد همه گروه ها با سلایق مختلف به میدان آمده و آتش فتنه را خاموش می کنند.
 رییس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی افزود:دشمنی دشمنان قسم خورده انقلاب پایانی ندارد و ریشه این دشمنی به رسالت نظام اسلامی بر می گردد که بدنبال جهانی شدن اسلام و آماده شدن زمینه ظهور می باشد.
ایشان در ادامه با بیان راهکارهای مختلفی که دشمن در دست اجرا داشته و دارد گفت:دشمن از ابتدای انقلاب با جنگ تحمیلی و ترور آغاز کرد و پس از آن راهکار فرهنگی را پیش گرفت و سپس به راهکار سیاسی روی آورد و فتنه ۸۸ از این نوع بود.
وی افزود: در فتنه ۸۸ افرادی فعالیت می کردند که با برخی سفارتخانه ها مثل سفارت انگلیس حضور داشتند و در آن زمان چند نفر از اعضای این سفارتخانه اخراج شدند.

یک بی تدبیری در طرح سهمیه بندی بنزین باعث شد که بیش از ۳۰ هزار میلیاردتومان به کشور خسارت زده شد
سردار خادمی با اشاره به جنگ اقتصادی و نیابتی گفت:دشمن برای به چالش کشیدن مسلمانان کل دنیا، تمام قد به میدان آمده است و جنایاتی که در کشورهایی نظیر یمن و سوریه رخ می دهد در همین راستا می باشد.
ایشان با تاکید بر نقش مردم جهت شکست دادن  دشمنان گفت:دشمن تمام تمرکز خود را بر روی اعتقادات و ادراک و اذهان مردم گذاشته تا با القای بی اعتمادی و ناکارکارآمدی مردم را نسبت به عملکرد نظام ناامید کند و در این راستا از جنگ سایبری و بستر فضای مجازی استفاده می کند.
وی با اشاره به بی تدبیری و عدم برنامه ریزی مسؤولین در طرح سهمیه بندی بنزین گفت: موضوع بنزین موضوعی است که باید در چند سال گذشته به آن توجه می شد و یک بی تدبیری باعث شد که بیش از ۳۰ هزار میلیاردتومان به کشور خسارت زده شد.
رییس سازمان حفاظت اطلاعات در وزارت دفاع و پشتیبانی در پایان گفت: دشمن از روحیه مردم می ترسد و از پیاده نظام خود در بستر مجازی برای از بین بردن این روحیه استفاده می کند و لذا مسؤولین باید همانند مردم زندگی کنند و به وضعیت معیشتی ومعضل بیکاری رسیدگی نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه