اخبار داغ

سقوط آمبولانس هلال احمر هنگام نجات یک کولبر

سقوط آمبولانس هلال احمر هنگام نجات یک کولبر
مدیرعامل هلال احمر کردستان از نجات جان یک کولبر گرفتار در برف و کولاک در ارتفاعات تته اورامان خبر داد و گفت: آمبولانس هلال احمر در حین برگشت از عملیات از دره سقوط کرد و دو امدادگر این جمعیت به شدت آسیب دیده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر محمدی در سنندج اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۳ امروز از طریق منابع محلی از گرفتار شدن و مصدومیت یک کولبر در ارتفاعات تته اورامان سروآباد اطلاع پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله یک تیم امداد و نجات از شهرستان سروآباد به گردنه ژالانه اعزام شد و بعد از کوهپیمایی در برف و کولاک و شرایط سخت بلاخره فرد مصدوم را که به دلیل سقوط به شدت دچار جراحت، عارضه قلبی و سرمازدگی شده بود پیدا کرد.

مدیرعامل هلال احمر کردستان افزود: به منظور تثبیت شرایط مصدوم اقدامات درمانی اولیه توسط امدادگران این جمعیت در آمبولانس جمعیت انجام و مصدوم تحویل ۱۱۵ شد.

محمدی تصریح کرد: متاسفانه در حین بازگشت آمبولانس هلال احمر از دره سقوط کرد و دو نیروی امداد و نجات این جمعیت به شدت دچار مصدومیت شده و در حال حاضر در بیمارستان مریوان تحت درمان قرار گرفته‌اند.

وی ضمن ابراز خوشحالی از تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر که در این عملیات توانستند جان این کولبر را نجات دهند، گفت: با وجود اینکه از وضعیت پیش آمده برای امدادگران بسیار ناراحت هستیم، اما نجات هر فردی را که نیاز به کمک و امدادرسانی داشته باشد وظیفه ذاتی خود می‌دانیم و قطعا در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

مدیرعامل هلال احمر کردستان اضافه کرد: وضعیت ۲ امدادگر مصدوم این جمعیت نگران کننده نیست با وجود مجروحیت شدید در حال حاضر در بیمارستان بستری و وضعیت تحت کنترل است.

گفتنی است؛ طی هفته گذشته نیز متاسفانه دو برادر اهل روستای نی از توابع روستا در این منطقه گرفتار بهمن شده و جانشان را از دست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه