اخبار داغ

رئیس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان عنوان کرد؛

عدم افزایش قیمت، به دلیل ناتوانی مردم در خرید گوشت قرمز

عدم افزایش قیمت، به دلیل ناتوانی مردم در خرید گوشت قرمز
رئیس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان با بیان اینکه توانایی مالی مردم برای خرید گوشت قرمز کاهش یافته است، گفت: میزان کشتار دام سنگین در کشتارگاه‌های سمنان کم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم ویژه رییس اتحادیه گوشت ومرغ سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفند برای مصرف کننده 75 هزار تومان است گفت: فروشندگان دام زنده را از تولیدکننده با قیمتی بین 30 الی 35 هزار تومان خریداری می­ کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رییس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان با تاکید بر اینکه گوشت شتر، گوساله و گاو از تولیدکننده 25 الی 30 هزار تومان خریداری می­شود بیان کرد: این اقلام با قیمت 69 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

,

ویژه ابراز داشت: طی دو ماه گذشته بدلیل عدم توان مالی مردم در استفاده از گوشت قرمز و کاهش تقاضا، افزایش قیمتی نداشته‌ایم.

,

وی در ادامه افزود: با توجه به افزایش قیمت‌ها در کشور، نمی­توان تخمین زد که در ماه‌های آینده افزایش قیمتی خواهیم داشت یا خیر؛ اما با نظارت بیشتر مسئولین احتمال افزایش قیمت بسیار پایین است.

,

رییس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان علت افزایش قیمت کله پاچه را کشتار کم عنوان کرد و افزود: از طرفی در فصل زمستان مصرف کله‌پاچه بیشتر است و همین امر باعث افزایش قیمت می­شود.

,

وی در رابطه با مشگل حمل و نقل گوشت افزود: در هفته گذشته اداره دامپزشکی با ارسال نامه‌ای به واحدهای صنفی از آنان خواست مشکلات حوزه کشتار دام، سردخانه‌ها، ذبح صحیح و پلاک‌گذاری را در اسرع وقت برطرف کنند.

,

رئیس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان در رابطه با نصب قیمت‌ها در محل کسب اظهار کرد: طی نامه ابلاغی از طرف صنف گوشت ومرغ، فروشندگان می‌بایست قیمت را با مهر و امضاء در محل کسب خود داشته باشند و در صورت درخواست، به مشتری ارائه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه