اخبار داغ

امام جمعه سرعین:

وزارت ورزش در توزیع امکانات عادل باشد

وزارت ورزش در توزیع امکانات عادل باشد
امام جمعه سرعین: وزارت ورزش و جوانان در توزیع اعتبارت ورزشی میان استان های کشور عدالت را رعایت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام  محمود اصغری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با بیان اینکه سلامتی بدن به اندازه سلامت روح و باطن انسان اهمیت دارد، اظهار داشت: پیرو تأکیدات قرآن کریم، روایات فراوانی از ائمه معصومین(ع) نقل شده که تأکید بر امر ورزش برای تندرستی و بندگی خداوند شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه ورزش برای جوانان لازم، برای مسن ها واجب است، اظهارداشت: اگر بخواهیم جامعه از انحرافات و اعتیاد در امان باشد باید ورزش  در جامعه ترویج یابد.

,

امام جمعه سرعین گفت: توسعه فضاهای ورزشی امری بسیار مهم و حائز اهمیت برای جوانان و نوجوانان است که با رفع این معضل بسیاری از مشکلات به‌ ویژه مشکل سرگرمی در اوقات فراغت از بین خواهد رفت و جامعه ای سالم و تندرست خواهیم داشت.

,

 وی با بیان اینکه باید امکانات ورزشی در روستاها افزایش یابد، ابراز داشت: به طور قطع با ایجاد فضای لازم برای حضور ورزشکاران روستایی در عرصه ورزش می‌توان در کنار  ارتقاء سطح سلامت و افزایش نشاط و شادابی، زمینه حضور استعدادهای فراوانی را که در مناطق روستایی زندگی می‌کنند و از امکانات ورزشی برخوردار نیستند، را فراهم کرد.

,

حجت الاسلام اصغری با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان باید نسبت به توزیع اعتبارات ورزشی میان استان های کشور عدالت را رعایت کند، تصریح کرد: متولیان این امر نسبت به  توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات ورزشی در اقصی نقاط کشور اقدام کنند.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه