اخبار داغ

حجت‌الاسلام پناهیان در تبریز مطرح کرد؛

کج‌فهمی برخی خواص از سخنان رهبر انقلاب/ مردم، مخاطب اصلی گام دوم

کج‌فهمی برخی خواص از سخنان رهبر انقلاب/ مردم، مخاطب اصلی گام دوم
استاد حوزه و دانشگاه گفت: تلقی از گام دوم صرفا انتخاب بهترین مسئول نیست چراکه باید هدف اصلی گام دوم در میان مردم تشریح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت‌الاسلام پناهیان در همایش نخبگان فرهنگی و رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی در تبریز به اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: رهبر انقلاب بیش از سی سال است که با مردم سخن می‌گویند. ایشان با انتخاب شیوه گفتگو به صورت بیانیه، خواسته‌اند که مردم توجه بیشتری به این سخنان داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: ظلم بزرگی است که به سخنان رهبر انقلاب با دیده بی توجهی نگاه کنیم، باید امتحانی از نیروهای انقلابی بگیریم تا ببینیم تا چه اندازه به سخنان رهبری توجه می‌شود بارها از نزدیک دیده‌ام که چه اشتباهاتی از برخی افراد سر می‌زند که در مواقع حساس، نتوانسته‌اند سخنان رهبر انقلاب را بفهمند.

,

حجت‌الاسلام پناهیان افزود: رهبر انقلاب به شدت، متناسب زمان حرف می‌زنند، حضرت امام راحل در ماه‌های آخر عمر شریفشان به موضوع اسلام آمریکایی و اسلام ناب اشاره داشتند، در اولین‌ سال‌های رحلت امام، رهبر انقلاب از شجاعت امام سخن میفرمودند.

,

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در انتهای دولت قبل و آغاز دولت فعلی رهبر انقلاب بارها از نصرت الهی سخن گفته بودند و باید دید دلیل این موضوعات چیست شاید به این دلیل که ما زیاد به موضوعات و محورهای رهبری توجه نمی‌کنیم، ایشان اقدام به صدور بیانیه کردند.. وقتی رهبر انقلاب جمله‌ای را با صراحت بیان می‌کنند، بدانید که آن موضوع از هفت خوان رستم رد شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بیانیه گام دوم، روان بودن و خلاصه بودن آن است، کلمه گام دوم معانی بسیاری دارد، یعنی هرچه کار کردیم و تجربه کردیم، همه اینها یک گام و قدم بعدی گام دوم است.تلقی از گام دوم صرفا انتخاب بهترین مسئولین نیست، باید هدف اصلی گام دوم در میان مردم تشریح شود. کمتر ملتی میتواند علیه ظلم قیام کند و اگر قیام کرد آن را نگه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه