اخبار داغ

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی:

اردبیل از ظرفیت صادراتی به کشورهای اوراسیا استفاده کند

اردبیل از ظرفیت صادراتی به کشورهای اوراسیا استفاده کند
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با همکاری تشکل ها از این ظرفیت صادراتی به کشورهای اوراسیا استفاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما،عباس کشاورز ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد مغان، اظهار داشت: مغان یک استثناء در کشاورزی ایران است و هنوز ظرفیت های آن شناخته نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: مغان یکی از چهار دشت حاصلخیز کشور است که هیچ کجا نمی‌توان نمونه آن را یافت.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر این که باید تکنولوژی و سرمایه بیشتری برای تولید محصولات کشاورزی به این منطقه وارد شود، گفت: قطب تولید بذر کیفی ایران مربوط به این منطقه است و کلزای زمستانه در مغان از کشورهای اروپایی هم بالاتر است.

,
,

وی بر ضرورت بهبود فضای کسب و کار و تولید در کشور تاکید کرد و افزود: تولید خام به نفع کشاورزی نیست و لازم است صنعت در کنار تولید قرار بگیرد.

,

کشاورز با بیان این که باید شکنندگی کشاورزان را در مقابل بازار بگیریم، اظهار داشت: باید کشاورزی فرآیندی دیده شود تا کشاورزان صاحب درآمد و تولید بیشتر شوند.

,

فرستاده ویژه رئیس جمهور تاکید کرد: در بخش کشاورزی بدون پیش بینی تقاضا نباید تولید کنیم گرچه برای تولید محصولات استراتژیک کشاورزی این محدودیت تولید را نداریم.

,

کشاورز با اشاره به این که در گروهی از محصولات اضافه تولید داریم یعنی تقاضا کمتر از تولید است و این به ضرر کشاورزان است، خاطرنشان کرد: هنر ما این است که هم مراقب تولید کننده و هم مصرف کننده باشیم.

,

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که اوراسیا ظرفیت صادراتی ما را بالا می برد، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با همکاری تشکل ها از این ظرفیت صادراتی به کشورهای اوراسیا استفاده کند.

,

وی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده رئیس جمهور، مسائل مشکلات و درخواست های این منطقه را پیگیری می کنم.

,

گفتنی است، فرستاده ویژه رئیس جمهور و سرپرست وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود به پارس آبادمغان بر سر مزار شهدای گمنام این شهر حاضر شده و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه