اخبار داغ

دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در تبریز مطرح کرد؛

برای پیش‌بینی ترکیب مجلس آینده زود است

برای پیش‌بینی ترکیب مجلس آینده زود است
روح الامینی با بیان اینکه انقلابی بودن و ایستادگی بر ارزش های انقلاب تنافری با پیشرفت و‌توسعه ندارد، گفت: از مدت ها پیش پا به پای سایر نیروهای انقلاب برای وحدت در کنار سایر بزرگان حضور داریم و در تحکیم و انسجام پای کار هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، عبدالحسین روح الامینی رئیس خانه احزاب و دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار تبریزبیدار در خصوص فعالیت های انتخاباتی این جریان سیاسی در تبریز گفت: این حزب سابقه طولانی و ۱۵ ساله دارد و بعد از تغییرات قانون احزاب، دوباره مجوز حزب تمدید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار،,

وی افزود: این حزب مرکب از احزابی هست که ساله ا در صحنه کشور فعال هستند نه تنها در ایام انتخابات و هدف ما ایستادگی توام با پیشرفت و توسعه برای کشور است.

,

روح الامینی با بیان اینکه انقلابی بودن و ایستادگی بر ارزش های انقلاب تنافری با پیشرفت و‌توسعه ندارد، گفت: از مدت ها پیش و بیش از یک سال است پا به پای سایر نیروهای انقلاب برای وحدت در کنار سایر بزرگان حضور داریم و در تحکیم و انسجام پای کار هستیم و رفتار جداگانه ای نخواهیم داشت.

,

دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی تاکید کرد: فعالیت اختصاصی در ساز و کار نیرو های انقاب دنبال می کنیم و رقابت درون اردوگاهی است. حفظ وحدت و ‌هماهنگی با سایر تشکل ها مانع از معرفی افراد و برنامه ها نیست و ملاک ‌شایسته سالاری است.

,

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تبریزبیدار در خصوص اینکه صرفا تلاشتان برای رای آوری نامزدهای مدنظر است یا برای مشارکت مردم هم برنامه دارید، گفت: در تمام انتخابات میزان قابل قبولی از حضور مردم را شاهد بودیم و در این دوره پیش بینی حضور ۶۰ درصدی داریم، گرچه نارضایتی در اقشار مختلف مردم وجود دارد اما انتخابات متعلق به ملت است و چاره ای جز صندوق رای نیست.

,

روح الامینی ادامه داد: برای بالفعل کردن نقاط قوت،  راهی جز انتخابات نیست و تغییرات از صندوق آرا شروع می شود.

,

وی با بیان اینکه ملت ما حماسه ساز است، اظهار داشت: وقتی بعضی از سیاسیون مطرح مجلس به خودشان نمره ۱۲ می دهند، مردم و ‌تحلیل گران چه نمره ای می دهند؟! ماقصد سیاه نمایی نداریم اما وقتی می گوییم مجلس، منظور ما ۲۹۰ نماینده است.

,

وی در تکمیل پاسخ خود به سوال خبرنگار تبریزبیدار گفت: در خصوص ترکیب مجلس آینده زود است پیش بینی کنیم.اما بعضی از نمایندگان وضعیت و عملکرد خوبی ندارند به طوری که پیش بینی می شود ۲ سوم ترکیب مجلس تغییر کند. بسیاری از سرلیست های لیستِ تَکرار جرأت نکردند تا دوباره شرکت کنند و اصلا رویی نداشتند و شرمنده بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه