اخبار داغ

رئیس دفتر رئیس جمهور در بدو ورود به اردبیل:

عملیات ریل گذاری راه آهن اردبیل به میانه بزودی آغاز می شود/ مشکلات اردبیل برای صادرات، مرتفع می شود

عملیات ریل گذاری راه آهن اردبیل به میانه بزودی آغاز می شود/ مشکلات اردبیل برای صادرات، مرتفع می شود
رئیس دفتر رئیس جمهور در بدو ورود به اردبیل از عملیات ریل گذاری خط آهن اردبیل به میانه خبرداد و گفت:ابن عملیات بلافاصله پس از انتخاب پیمانکار آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور شامگاه امروز در بدو ورود به اردبیل در جمع خبرنگاران از عملیات ریل گذاری خط آهن اردبیل به میانه خبرداد و گفت: 80 کیلومتر زیرسازی انجام گرفته و عملیات ریل گذاری بلافاصله پس از انتخاب پیمانکار آغاز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سبلان‌ما,

وی به عدم دیدار رئیس جمهور با مردم اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: به دلیل برودت و سردی هوا  و ملاحظه مردم این دیدار به سفرهای آتی موکول شد.

,

واعظی در ادامه سخنان خود به توسعه اردبیل تاکید کرد و گفت: به دلیل موقعیت خاص اردبیل و هم مرز بودن آن با جمهوری آذربایجان و قابلیت صادراتی آن ،هیأت دولت توجه ویژه ای به اردبیل دارند و درصدد هستند تا با فراهم کردن امکانات لازم، این امکان مهم را برای اقتصاد اردبیل فراهم کنند.

,

وی از اتخاذ تمهیدات ویژه از محل خزانه و بانک ملی برای توسعه استان اردبیل خبرداد و اظهار امیدواری کرد: راه آهن اردبیل تا پایان سال آینده به بهره بردای برسد.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه