اخبار داغ

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیشابور خبر داد؛

رهایی 9 نفر از اعدام در نیشابور

رهایی 9 نفر از اعدام در نیشابور
حسن شاملی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رهایی افراد از طناب دار گفت: با حضور همه اعضای انجمن و رایزنی با خانواده‌های اولیاء دم توانستیم 9 نفر محکوم به اعدام را از مرگ نجات دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شاملی، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با عملکرد 9 ماه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور گفت: سه میلیارد و 859 میلیون ریال کمک خیرین طی مدت 9 ماهه به انجمن حمایت از زندانیان واصل گردیده است و از محل درآمدهای پایدار نیز مبلغ سه میلیارد و 578 میلیون ریال عایدی به انجمن رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: یک میلیارد و 649 میلیون ریال نیز به خانواده‌های مددجویان کمک اعطاشده است. همچنین 204 میلیون ریال نیز به امور فرهنگی زندان نیشابور کمک‌های فرهنگی تخصیص‌یافته است.

,

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: از ابتدای سال نیز 13 زندانی بدهی مالی با حمایت انجمن حمایت از زندانیان نیشابور از بند رها شده‌اند.

,

شاملی با اشاره به رهایی این افراد تصریح کرد: کل بدهی این افراد یک میلیارد و 955 میلیون ریال بود که انجمن یک میلیارد و 184 میلیون ریال تخفیف گرفته است و خانواده مدد جویان برای رهایی عضو خانواده خود 367 میلیون پرداخت کرده‌اند.

,

وی افزود: برای آزادی این افراد انجمن حمایت از زندانیان نیشابور 213 میلیون ریال و ستاد دیه نیز 190 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت کرده‌اند.

,

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور تأکید کرد: در حال حاضر 314 دانش‌آموز تحت پوشش کمک‌های انجمن حمایت از زندانیان نیشابور هستند.

,

شاملی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رهایی افراد از طناب دار اظهار داشت: با حضور همه اعضای انجمن و رایزنی با خانواده‌های اولیاء دم توانستیم 9 نفر محکوم به اعدام را از مرگ نجات دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه