اخبار داغ

مدیر تبلیغات اسلامی شاهین شهر:

حماسه 9 دی میخی بر تابوت فتنه 88 بود

حماسه 9 دی میخی بر تابوت فتنه 88 بود
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: حماسه نهم دی همچون میخی بر تابوت فتنه شوم 88 بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن بابایی شامگاه سه شنبه در همایش هیئت های مذهبی شهرستان شاهین شهر و میمه که در سالن بهار نگارستان شهرداری شاهین شهر برگزار شده بود اظهارکرد: هیئت های مذهبی این شهرستان علاوه بر گرامیداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، امیدآفرینی را در جامعه ترویج دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه دشمنان با اجرای توطئه فشار حداکثری معیشت مردم را هدف قرار داده اند تا ملت ایران را از مقاومت کردن کردن در برابر جبهه استکبار دلسرد کنند خاطرنشان کرد: هیئت های مذهبی با ترویج فرهنگ عاشورایی نقش مؤثری در ناکام گذاشتن تلاش های مذبوهانه فتنه گران داشته اند.

,

وی به برخی از جنایت های فتنه گران در حوادث آبان و هتک حرمت به مساجد و حوزه های علمیه اشاره و تصریح کرد: عاشقان و تربیت یافتگان فرهنگ حسینی در برابر فتنه گران یا باید مدافع حرم باشند و یا مدافع حریم اهل بیت(ع)، این مدافعان تربیت یافته در نظام جمهوری اسلامی آرزو دارند در این مسیر به شهادت برسند.

,

حجت الاسلام بابایی با تحلیل فتنه در سال های 78، 88، 96 و 98 اظهار کرد: فتنه گران در حوادث آبان ماه، نحوه تخریب اموال عمومی و چگونگی حمله به بانک ها، مراکز اقتصادی و مذهبی را آموش دیده بودند.

,

وی تصریح کرد: دشمنان خارجی و داخلی در فتنه به دنبال برهم زدن شرایط امن و آرامش جامعه و نا امن سازی کشور تا انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال هستند.

,

بابایی، حماسه نهم دی را همچون میخی توصیف کرد که بر تابوت فتنه شوم 88کوبیده شد و به زباله دان تاریخ فرستاده شد، تاکید کرد: سران فتنه 88 در افکار بیمار خود به دنبال از بین بردن فرهنگ عاشورایی ملت ایران، توقف دشمنی با رژیم کودک کش صهیونیستی و مقابله با اصل ولایت فقیه هستند.

,

مدیر تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه یادآوری کرد: رمز شروع آشوب های سال 88 اعلام تقلب پیش از پایان انتخابات بود تا کشور را به آشوب و هرج ومرج بکشانند، سران قتنه از انقلاب های رنگین طراحان خارجی الگوبرداری و دست در دستان دشمنان نظام جمهوری اسلامی گذاشته بودند.

,

حجت الاسلام بابایی نقش امام گونه رهبر معظم انقلاب را در اداره کشور در دوران فتنه بی بدیل توصیف کرد که موجب عصبانیت سران جبهه غربی عربی عبری شده است.

,

در پایان این همایش و به مناسبت روز پرستار از پنج نفر از همسران جانباز دوران دفاع مقدس که از شوهران خود پرستاری می کنند با تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه