اخبار داغ

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان خبر داد؛

اعزام تیم‌های نوجوانان و نونهالان زنجان به مسابقات بین المللی ترکیه

اعزام تیم‌های نوجوانان و نونهالان زنجان به مسابقات بین المللی ترکیه
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به مسابقات بین المللی لیگ ترکیه که در بهمن ماه برگزار می شود گفت: تیم های نوجوانان و نونهالان به این مسابقات اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در حال حاضر هیئت تکواندو با مشکل خاصی که مانع اجرای برنامه های هیئت شود روبرو نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به کلاه های ایمنی الکترونیکی، ابراز کرد: کلاه های ایمنی الکترونیکی در کشور تولید می شود و مورد استفاده ورزشکاران است.

,

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با بیان اینکه به کلاه های ایمنی الکترونیکی برای هیئت تکواندو استان زنجان نیاز داریم، تصریح کرد: به دلیل قیمت بالای این کلاه های ایمنی فعلا نتوانسته ایم کلاه  های ایمنی الکترونیکی را برای هیئت تکواندو استان تهیه کنیم.

,

وی با اشاره به سیستم های داوری الکترونیکی هیئت تکواندو استان زنجان، عنوان کرد: سه سیستم داوری الکترونیک در سه زمین مختلف استان زنجان داریم.

,

خدایی بیان اینکه برای تهیه کلاه های ایمنی الکترونیکی 60 میلیون اعتبار نیاز است، افزود: در حال رایزنی برای تهیه ی کلاه های ایمنی الکترونیکی هستیم.

,

وی با اشاره به مسابقات بین المللی لیگ ترکیه که در بهمن ماه برگزار می شود خاطر نشان کرد: تیم های نوجوانان و نونهالان به این مسابقات اعزام می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه